Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 19:55:29
Seslendirme ve şiir olarak nefis bir şiir okudum. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 19:53:10
Yeni bir sayfa açtığında hayata
Geçmisten izler kalır beyaz sayfanda
Işık vurduğunda önündeki sayfaya
Geçmişin süreti görunmeye başlar
Hatırlatır geçmişin kalıntılarını
Kanıtları yok etmek zordur
Çünku en büyük tanık sensin...
Ve yaşanalar iyi...

Bir iz bir başlangıç, @sihaz
16.1.2009 19:49:21
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:54:02
Tosya’nın bağında sular akıyor
Kızları çok güzel yürek yakıyor
En az on bilezik altın takıyor
İyiyi güzeli bilir Tosyalı
Yaksın bakalım yakılan yürekleri tebrik etmek ve bu şiiri yazanıda ayrıca tebrik etmek gerek. Onun için sağolun var olun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:51:54
söyle sevgilim n’olur söyle
ölüm kıskanırken senden beni
gözlerin hala benim mi
O gözler ki yürek deler. Gerçekleri der . ama anlayana. Tebrikler.
Gözlerin hala benim mi, @aliy67
16.1.2009 15:21:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:50:16
Geceye idi bizim aşkımız/
Karanlığına/
Yalansız/
Yıldızlarına kanıp an gelir de/
Kandım demesine/
Riyasız/

Ey kış güneşi/
Ne diye titrettin yüreğimizi/
Ne yaptık ki/
Ayırdın ikimizi
Ah o geceler geceler nelere gebeler. Tebrikler
Kış güneşi, @tamadami
16.1.2009 15:24:47
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:49:26
Saatler,
Gece yarısını vuruyor,
Dar sokaklar seni soruyor,
Neon lambaları ağlıyor.
Ağlayan neonların altında
Sokak kedileri
Tükenmiş aşkları yiyor.
Söyle neler oluyor

Sen,
Yoksun yanımda,
Tek başıma yalnız odada
Yaşlar boşanıyor
Baş koy...

Sabah olmuyor, @i.Karanlık
16.1.2009 15:28:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:48:16
Öğrertmenler hele ilk okul öğretmenleri imkansız unutulmaz. Tebrikler
Öğretmenime...(2), @dilaram 54
16.1.2009 15:30:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:47:27
Köyde doğup büyümedim ama köydeki kardeşlik dostluk başın ağrısa bütün köy duyar ama şehirde öylemi ölsen kapını açan olmaz Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:44:45
Bir sayfa arala ömür defterinden.
Bir şeyler karala,adı “ben” olsun.
Acının geçilmez kor yollarından,
Bir mutluluk doğur,adı “sen” olsun.
Uzansın ellerin hırçın geceye,
Öyle bir haykır ki,sesin duyulsun.

Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Sesin duyulsun, @ulkuduysak
16.1.2009 15:40:15
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:43:52
Dostları yadetmek ne güzel hele şiirle ölümsüzleştirmek ayrı bir güzel tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 17:40:03
Ben bu şiirde gerçeklerle karşılaşınca ve onu da bir güzel işleyince çok haz aldım. Teşekkür ederim kalemi tutan eli , şiire yön veren yüreği sağolun var olun.
Ayrılık niye?, @Halil Gülşen
16.1.2009 15:09:22
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 16:04:45
Gözlerindeki yalan sevgiye
İnanıp ta nasıl sevdim ben seni
Sen bu kadar kalpsiz olmazdın
Demek yaşanan sevgi yalanmış

Yürek istemiş kalem yazmış. O kalemi yazdıran el dert görmesin. Tebrikler
Yalanmış, @RAHİKA/KARS.36
15.1.2009 12:58:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 16:02:45
Sensiz can kalır mı bedende, kolda
Ben sensiz neylerim baharı, yazı
çok güzel bir şiirinizi okudum her zaman ki ustaca yazılmış bir şiirdi. Bizler böyle güzel şiirleri okuma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim.
Yar demedin ki, @RABATLI
16.1.2009 13:59:53
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 11:23:58
Hiç aynaya bakmadan söyleyebilirim sanırım
Nasıl beyazladığını saçlarımın
Evet malesef aynen katılıyorum . çeken bilir değilmi Tebrikler
Nasılım ?, @kaptan5461
16.1.2009 09:12:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 11:23:06
Ey analar babalar yarının gençlerine
Küçük yaşta öğretin kitapları sevmeyi
Aydın fikirler koyun cehaletin yerine
Cehaletle doğuyor her türlü derebeyi
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Kitap kurdu, @cosari
16.1.2009 09:13:14
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 11:05:45
Uçuyorsa yüreğin pır pır nedensiz
uyanabiliyorsan sabahlara gülümseyerek
merhaba aydınlık sabah
bu günde yaşıyorum ve sizi seviyorum
yeryüzünde yaşayan canlı cansız varlıklar
duysun tüm dünya bakın ben mutluyum
sizde mutlu olun
sakın kay...

cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 10:58:21
Zerre yeter, durdurmaya nefesin.
Bir bakarsın, toprak olmuş kafesin.
Anlamak istemeyene ey! Dostlar,
Söylen hele, Cemil daha ne desin.
Cemil ne derse hep doğru ve isabetli der. Tebrikler
Ömür tükenir, @cemil
16.1.2009 09:43:43
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 10:54:53
Nefismizi kontrol edebilsek herşey çok güzel ve yerinde olacak ama malesef nefis her şeyimize hakim. Tebrikler
**ey nefis**, @Bayram Ali Bülbül
16.1.2009 09:11:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 10:54:53
Nefismizi kontrol edebilsek herşey çok güzel ve yerinde olacak ama malesef nefis her şeyimize hakim. Tebrikler
**ey nefis**, @Bayram Ali Bülbül
16.1.2009 09:11:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 19:33:55
Çoğu zaman özgürlük içerisinde özgürlük aramak esaret sebebidir peki ne kadar özgürlük ya da ne kadar esaret barınmakta zihimde.Arayış içerisinde olmak mı esarete iten yoksa özgürlüğü aramamamk mı???
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Yolcu, @umutozgur
15.1.2009 18:27:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.843
Şiir Okunma
932.579
Yazı Okunma
7.578
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL