Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:33:51
Sus
ve gözlerini kapa
ve dinle
kulağına gelen nağmelerini
Aşkın...
İçimi ısıtmıyor güneş
...bile ...gülüşün kadar...
Yüreğinize sağlık. Tebrikler.
Haydi!, @barkankarabeyler
18.1.2009 17:06:52
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:31:31
SONRA CÜZDANDA SAKLANAN PUL
ÇIKARTILIRDI DİKKATLİCE YERİNDEN
ARKASI ISLATILIP SAĞ KÖŞEYE
YAPIŞTIRILIRDI ÖZENLE

Yüreğinize sağlık. Tebrikler
Eskiden mektuplar, @ilhanbakkal
18.1.2009 17:32:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:29:21
bileceksin sevmeyi
ağlamayı öğreneceksin
yandığımı nasıl bittiğimi göreceksin..

Kaleminiz daim olsun.
Ateşlerdeyim, @DicleNur
18.1.2009 17:43:55
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:27:52
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Kaytancı, @kocakurtsoylum
18.1.2009 17:47:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:26:14
Allah cc eksik etmesin sevginiz. Tebrikler.
... ve girdin ansızın, @SINIRLAR
18.1.2009 22:07:37
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:24:33

Kim nisanın zarafetini anlamaz

Ve derinliğinde korunan manalara kavuşamaz bilinsin

Gülün masumluğu ve renklerinden tebarüz eden coşkun hazzı ödevdir
Tebrikler efendim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:23:41
Can içinde hançer gibi
İhanetin gölgesi;
Tutuşturan bir kor gibi
Yüreklerin meşalesi…
Yanağını yakar gibi
Âşığın emaresidir.
Aşkın, en büyük pâyesi,
Yanık sîneye su sesi;
Sevgili busesidir, gözyaşı.
Dökebilne ne mutlu. Tebrikler.
Gözyaşı, @Elif ECE
18.1.2009 22:12:55
Etkili Yorum
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:22:40
İstersen al buruşturup at beni,
İstersen al karıştırıp kat beni,
İstersen al sevmeyip sat beni,
Ben yinede seninim unutma e mi
Duygu yüklü bir şiir okudum. Teşekkür ederim.
E mi..., @salihyeleralmaz
18.1.2009 22:12:57
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:21:47
Hayal kurmayı severim ama gerçekleşmesi için değil,
Zaten kurulan hayallerin gerçekleştiğini hiç görmedim,
Gerçekleşmesi için önce plan yaparak hazırlanmalıyız,
Sonrasında da sabırla gelecek günleri beklemeliyiz
Herkes hayal kurar olur yada olmaz...

..., @Bibi
18.1.2009 22:14:13
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 22:20:29
Teget te ama popüler oldu. Tebrikler
Eksi, @Gulay Bulut
18.1.2009 22:18:18
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 16:20:56
kimisine göre ise yaprak misali savrulmaktır...
bazende toparlanmaktır...herşeye rağmen...

Tebrik ederim.
Gitmek..., @Tuğba Katılmış
18.1.2009 16:07:53
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ocak 2009 Pazar 16:20:00
Düşüncelerim hep gece karası
geceleri düşündüğümde.
Ve her gece, her gece
gözlerimin önünde
bir akrep gelir,
zehirler düşüncelerimi sessizce.
Tebrikler
Akrep, @gülün dikeni
18.1.2009 16:10:09
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:10:02
Çok acıttık canını
Herkesin payı vardı
Doya doya beslerdi meyvasıyla bizleri
Yine de bitmezdi çektiği çileleri

Tebrikler
Dut ağacı, @balca
16.1.2009 19:40:23
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:06:34
Seviyorum derim
O benim kır çiçeğim
Arım balım peteğim
Canım sevgilim
İlk ve son aşkım derim
Söylemişsiniz bir güzel bu şiirinizle Tebrikler
Söyliyebilsem, @kaptan rızausta
16.1.2009 19:57:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:05:39
Allah cc razı olsun. Sizin gb duygu yüklü duyarlı yüreklerden.
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:04:46
en fazlada gözlerine acındıran bir dilenci gibi
bakışım
ve senin
kulunu umursamayan gibi
bir damla
bakışın
allah ne muradın varsa versin
benimkini de
muradın başkası olmadan
Allah herkesin muradını versin. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:01:37
Bulmanız ve kaybetmemeniz dileğiyle. Tebrik ederim.
Bulamadım, @BülentSalih
14.1.2009 22:12:13
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 20:00:21
Gün ve gün,
Her doğumda saklanır, kararır güneş
Teslim ölüme utanır.
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Güneş, @Özden Özpınar
14.1.2009 22:15:59
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 19:58:11
Duyarlı yüreği tebrik ederim.
Bebeğim, @deniz_tayanç1
14.1.2009 22:17:42
cebirin defteri
@cebirindefteri
16 Ocak 2009 Cuma 19:57:21
Bu savaşın çıkma nedeni belli değil, ateşkes neyin sonrası?
Orada yapılan bir katliam var, tarih yine yapılanın şahidi,
İsrail usanmadı, insanlık dışı davranışlarına devam etti,
Lanetlenmiş bir ırk olduklarını yine ve yeniden tescil etti…
Ama ne ...

Ateş kes!, @Bibi
7.1.2009 21:49:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.687
Şiir Okunma
932.018
Yazı Okunma
7.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL