Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:32:45
Geri gel desem
Gelmeyeceksin biliyorum
Bir daha yüreğimiz de
Aynı çarpmayacak biliyorum
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Sevda oyunu, @sabriyeadanur
14.1.2009 19:18:11
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:31:55
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 07:30:09
Toplanalım, dost yoluna gidelim
Mutluluk ekelim
Bir meclis olalım,
Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 07:27:56
işimiz ve filistinlilerin işi Allah'a kaldı artık. Ancak seyrediyoruz ve dua ediyoruz. Şiirinize Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 07:26:21
Çok hoş olmoş gamı tasayı atıver gitsin sayın şair tebrik ederim.
Gıtsın..., @aysegül atakli
14.1.2009 05:42:33
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 07:23:59
Dosta hediye güzel bir çalışma Tebrikler
Murat çetin bey,, @kocakurtsoylum
14.1.2009 06:30:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 22:38:20
öyle bir girdapki derinmi derin.
nr kadar çırpınsam çıkamıyorum.
gönül olmaz şeyler istiyor benden.
artık çok geç diyor dinlemiyorum.

Güzel ve gerçekçi dizelerinizi kutluyorum.
Çaresiz, @sonbahar53
13.1.2009 19:39:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 22:37:36
kırda, bayırda, dağlarda,...dallarda
ve saksıdaki çiçeğimin solan, kuruyan yeşilliğinde...
Kırmızı, kıpkırmızı o gelinciklerdesin
güzelliğin ötesinde güzel ve yabani,
yalnız ve koparılmaya kıyılamayan kırmızılıkta...
Sarılara bürünürsün an gelir...

cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 22:30:45
Ey benim muhteşem şanlı kralım
Sen kurşun sıkmadın af dileyene
Kalkın da cihana bir haykıralım
Diyelim "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"
Sizin gb duyarlı yürekler de olmasa her vur patlasın çal oynasın. Tebrikler. Sayğılarımla
Türk askeri, @zorel
10.1.2009 12:35:54
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:43:28
Şimdi uzaklaşıyorum senden
Bunu yapıyorum hiç istemeden
Seviyorum diye haykırıyorum hâlâ…
Çok hoş şiir okudum. Tebrikler
Silindi, @Çaylak_28
13.1.2009 19:17:38
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:41:17
Oynayıp , eskiyince atacaktın
Ve ben buna göz yumamazdım
Ve şimdi gidiyorum
Sen beni sakız mı sandın
Çiğneyip çiğne yip atacakmıydın
Kusura bakma ben buna göz yumamazdım
Ve şimdi gidiyorum
Dönmiyecekmisiniz hiç. Tebrik ederim.
Ve şimdi gidiyorum, @Aşkbenim
13.1.2009 19:22:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:40:19
Güncel ve taşlamalı şiiriniz teşekkür ederim.
Arkadaş, @kocakurtsoylum
13.1.2009 19:34:47
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:37:08
öyle bir girdapki derinmi derin.
nr kadar çırpınsam çıkamıyorum.
gönül olmaz şeyler istiyor benden.
artık çok geç diyor dinlemiyorum.
Yüreğinize sağlık. Tebrikler.
Çaresiz, @sonbahar53
13.1.2009 19:39:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:33:34
Dert küpü olmuşum saymakla bitmez
Diller söylesede nefesim yetmez
Daha söyliyecek neler var neler
Hepsini demeye dillerim yetmez

Yüreğinize sağlık. Tebrikler
Kader, @kaptan rızausta
13.1.2009 20:11:04
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:32:41
kaldır kafanı bak beni görüceksin
sağında ya da solunda
sakın göremedim diye üzülme
elini yüreğine koy
bir daha bak etrafına
yanında oldumu hissediceksin
göreceksin duyacaksın beni
çünkü bende elimi yüreğime koyduğumda
seni görüyorum nerey...

Sana geleceğim, @dogangun
13.1.2009 20:12:38
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:31:10
Hükmetmiş hak bu din tamam olacak
Âlem hidayetle huzur bulacak
Herkes neşe ve de sürur dolacak

Gül yolup zakkuma konma arkadaş.
Gel ısın ayazda donma arkadaş.

Çok güzel bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık.
Dinden nemalanan, @maskosu
13.1.2009 20:16:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:29:34
Zaman nelere kadir bilirmisin bilmem
Dostu bilirim derdim düşmanı bilmem
Beni benden almışlar artık ben gülmem
Ben ben değilim eğere semere gelmem
afınıza sığınarak
Şaştım bu dünyanın işine şaştım
Kendimi insandan saydığım için
Beterden kaçtım...

Saydığım için, @ahmet ekici
13.1.2009 20:19:06
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 20:25:34
Dualarımız onların üzerine Allah cc razı olsun sizden
Kan agliyor yüregim !, @meryemce
13.1.2009 20:19:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 13:02:41
Her karede seni getiriyorlar
Özlemime bir kat daha çekercesine
Kalkıp dolaşıyorum odanın içinde
Bir aşağı bir yukarı
Kim dolaşmıyor ki ? Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 13:00:53
Her karede seni getiriyorlar
Özlemime bir kat daha çekercesine
Kalkıp dolaşıyorum odanın içinde
Bir aşağı bir yukarı
Kim dolaşmıyor ki ? Tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.692
Şiir Okunma
932.025
Yazı Okunma
7.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL