Tükeniyor her hikâye Başlamadan bitiyor her sokak Üstüm başım küf, duman Bir yenilgi türküsüdür dilime yapışıp kalan...
Esmerdin sen.. Her dokunuşta biraz daha kararan kuzgun Anamın ak sütü gibi helâldir Şakağıma sürdüğün kurşun
Çek ellerimi bu yangından Ateş kavi, gün yorgun, Dağlar biraz daha eğilmede geceye Gül solmadan tükenir canda dermân Umudum o ki Bu ezâdan pişmandır Yaradan...
Kapansın çığlıklara açılan ağzım Dinsin etrâfında çürüttüğüm tavâf Suları eritip geldim ben, Hadi diyorum çocuk hadi; Öp bu yalnızlığın yamalarından...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuyuların Ağzında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuyuların Ağzında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : ÇOK GÜZEL YİNE USTACAYDI...KALİTE DOLU BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
Insanlarin bu Şubat'la alıp veremediği ne anlamiyorum.. sizisi, ayazi bi yana; bu kadar esprituel ve ozgurlugune düşkün baska bi ay var mi? Cani istio 28 cekiyo, cani istiyo 29...
Ve şakası bi yana.. bu ezadan pisman olmasi gereken sahiden de Yaradan mi? Hic sanmam. Hani Nahl suresinde geçiyor ya, "Allah kullarina zulmetmez, suphesiz ki onlar kendilerine zulmederler." Yani bunca kötülüğün musebbibi Yaradan degil ki, yaratilanin ta kendisi.. ve pisman olacaklar mi, olacak miyiz bu ezadan, muamma.
Finale daldım besbelli
Yüreğinize sağlık