Şimdi tam şuramda Ağrıyan bir keder doğrulur yatağından Sersefil askerlerin hıncıyla yogrulmuş Terkedilmiş limanların hırsına bulanmıştır Diyorsun ya; vakit geç Varsın geçsin ölü kentler Gözümün en bebeğinden...
Kızıl sancılar emziren Masal kahramanıyım şimdi burada Fırtınalarda yırtılmış son sayfam Kaderin es gectiği bir son gün yaratma telâşında ellerim Kutsanmış toprakları arar gibi Kuşanmışken zırhını gece...
Başladığı yerde Başladığı gibi bitebilse insan keşke Ve yangınları yağmura çevirebilse çarçabuk Yıkanır belki ellerindeki Kan kınası...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saydam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saydam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızıl sancılar emziren Masal kahramanıyım şimdi burada Fırtınalarda yırtılmış son sayfam Kaderin es gectiği bir son gün yaratma telâşında ellerim Kutsanmış toprakları arar gibi Kuşanmışken zırhını gece... tebrikler sevgili şair özlem tarhan, sözcüklerle dans ediyor gibi bir şiir, bazen nereye koyacağımızı bilmediğimiz acılar ve başladığımız gibi bitemeyiz ve bitiremeyiz hayatı işte, çok etkileyiciydi yine kaleminiz, selam ve sevgimle
Nerde başladım ben? Nerde biteceğim? Şiirden bana kalan en fazla burası. Hiç sorgulamamıştım daha önce. Sahi nerde başladım ben? Ya da ilk ne ile başladım? Mümkün mü orda bitebilmem? Bu sorunun cevabını bulmaya gidiyorum.
fırtınada yırtılmış olan son sayfa mı? yoksa son kalan sayfa mı, şiirin okuyucuyu götürdüğü nokta için önemli, en azından benim için...(gerçekten merak ettim, şiirin bütün aksiyonunu değiştiriyor çünkü) çok iyi şiir...
Masal kahramanıyım şimdi burada
Fırtınalarda yırtılmış son sayfam
Kaderin es gectiği bir son gün yaratma telâşında ellerim
Kutsanmış toprakları arar gibi
Kuşanmışken zırhını gece...
tebrikler sevgili şair özlem tarhan, sözcüklerle dans ediyor gibi bir şiir, bazen nereye koyacağımızı bilmediğimiz acılar ve başladığımız gibi bitemeyiz ve bitiremeyiz hayatı işte, çok etkileyiciydi yine kaleminiz, selam ve sevgimle