Aslında kimse gitmek için sevmemişti. Ve kimse ağlamak için gülmemişti. Bilmezsiniz aslında, Çoğu gece ölü topraklarla seviştiğimi. Ve dudaklarımda titreyen yağmurların günahlarına kendimi ortak ettiğimi. Şehrin, duvarların, gözleri çatlamış insanların zihninde öldüğümden beri Kaç defa kurbanı oldum merhametsiz yüreklerin can damarına. Ellerim titremeye ve kalbim sızlamaya yemin etti. İlk o günden beri...
‘’
Kara kalemle yazıldı ardımdan gelen duvarlar. Zaman bir hayli geçti artık. Kuruyan gözlerimin ve çatırdayan kemiklerimin son iç çekişleriydi. Gözlerinin musallasında kendimi teslim edişlerim. Kızaran yüzümün ardında saklanırken gerçekler Ölüm ve sen ne kadar benziyordunuz birbirinize. Bir yandan ürkek Bir yandan ayaz.
Gidilmesi gereken bir kadere peşkeş çekiyordum. Hâk dolanıyordu etime. Aniden Güpegündüz çığlık atıyordu ellerim. Susmaya cesaretsiz iç çekişlerimiz(!) Uzunca geçmekte olan bir a s ı r Ve bir ö m ü r Önümde defalarca tökezleyen Kırık ayakuçlarım.
Nasıl dile gelirdi şâhâdét Azabına uğramışken ecelin(?) Ve nasıl terk edilir zahiri Binlerce ruhun içinde gezinirken. Siz söyleyin onlara Defalarca her bedende acı olduğumu. Ki zaten kimse inanmıyor bana.
Ağlamak geçiyor, gözlerimin aralarından Düşmek ve daha çok şey! Feryat ediyor kulaklarım Şahidi olduğu her şeye Bu kader benim değildi. İstemezdim gördüklerimin aynasında Kırılıp yitirilmeyi.
S ö y l e y i n
Kaç defa çatırdamalı âhvalim! Ana rahminde sallanırken…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm(ün) Nidâsı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm(ün) Nidâsı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonsuzluğu biriyle eşitlemek Keza mutluluğu da Yani varsan varım yoksan yokum
Tıpkı " sen varsan her şey tamam Sen yoksan her şey eksik"
Ne çok eksik kalıyoruz bazen ne çok yapayalnız bazen sevsekte yalnızlığı her zaman ki tadını vermiyor işte...
Sahi o olmadan dolanır mı dile şehadet Belki de son isteğidir aşığını görebilmek son nefeste. Sonra gelirse de gelsin ölüm...
Canlı cenaze olmak Her nefeste onu çekmek nefes niyetine Hem güzel hem acılı
Çok şey var aslında söylenecek Çok şey var asılacak geçmişe
Lakin Ne söylecek tecelli etmez hiç bir rivayet Ve hiç bir mutluluk yağmur yağdırmaz ondan sonra Sonrası mı Zaman dilimleribe sığdırdığımız hayallerimjz Beklentilerimiz ve yıkıntılarımız
Sonsuzluğu biriyle eşitlemek
Keza mutluluğu da
Yani varsan varım yoksan yokum
Tıpkı " sen varsan her şey tamam
Sen yoksan her şey eksik"
Ne çok eksik kalıyoruz bazen ne çok yapayalnız bazen sevsekte yalnızlığı her zaman ki tadını vermiyor işte...
Sahi o olmadan dolanır mı dile şehadet
Belki de son isteğidir aşığını görebilmek son nefeste.
Sonra gelirse de gelsin ölüm...
Canlı cenaze olmak
Her nefeste onu çekmek nefes niyetine
Hem güzel hem acılı
Çok şey var aslında söylenecek
Çok şey var asılacak geçmişe
Lakin
Ne söylecek tecelli etmez hiç bir rivayet
Ve hiç bir mutluluk yağmur yağdırmaz ondan sonra
Sonrası mı
Zaman dilimleribe sığdırdığımız hayallerimjz
Beklentilerimiz ve yıkıntılarımız
Çok şey var yaşanan
Ve yaşanacak...
Kimbilir...
Nefisti şiir tebriklerimle