Bırak tutuşmasın hiç ellerimiz. Sakalına karışmasın parmak uçlarım. Değmesin saçlarım boynuna. Uyumayalım hiç. Şehrimin yorgun sokaklarında yürümesin ayaklarımız. Sevda şiirleri yakılsın uğrunda. Sen diye diye geberip gitsin yüreğim. Gözlerin değmesin bakışlarıma. Sussun dudaklarım, sesini duyamayışlarında.
Bırak ağlasın gözlerim böyle yok yere Acısın içim daha fazla Kokunu ezberlemek nasip olmasın! Kirpiklerim yorgun düşsün seni beklerken Ve sen gelmesen Adını dahi hiç bilmesem Ve her yağmur yağdığında bu şehre Yokluğunda ahmakça sevişsem!
Bir mevsim sonrasında… Çocukluğum saklı kalsın Göğün kanatlarında. Ve bakmasın yeşil gözlü bir adam Çocukluğumun sol tarafından.
Ve s e n gelme! Geç kalalım böyle her şeye... Ölelim sonra, Sen orada Ben burada… H a b e r s i z.
** İnternette dolaşan ’’ -geç kalalım, her şeye ’’ sözünden esinlenerek yazılmıştır. **
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geç Kalışım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geç Kalışım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koşa koşa gel der gibiydi
Ve bitip tükenmeyen bir sabrın son demindeydi şiir
Ben gelme desem de sel gel
Gelmelisin ...
Çok çok güzeldi