Hangi çılgın yazarın, suskun durur kalemi Var; diyene inanmam, hele de şair ise. Bir harfin terkisinde dolaşır da âlemi Vâki değil başına gelsin hoş bir hadise.
Nerde bir elem varsa resmeder tuvaline Bu yüzden bazısına kırık aynadır yüzü. Köleler mest olur da, Mecnun ağlar hâline Hırsından toprak çatlar, kara bağlar gökyüzü.
Nihayeti; insandır, herkes gibi can taşır Ara sıra da olsa boğaz derdine düşer. Özlem duyan dostların sitemi yürek kaşır Kaynar dostluk kazanı leziz duygular pişer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziya Bey Kardeşimi kutlarım. Bir arkadaşın mektubu üzerine dedim ki: "Görürüm alemin çirkin yüzünü Dinlerim hakikat ise sözünü Sevemem aykırı hain özünü Yan gelip yatmaya ne var çalışma
Luzumi her düşünmen olur suç Kendini bırak iyileri gör de seç Hayatımız oynadığımız sikeç Yarınlar bizim demesen çalışma" Doğruyu söyleyelim de azap mı çekeriz, dayak mı yeriz...
Vallahi inanmayabilirsiniz ama benim durdu :) A yazsam gerisi gelir kan kusar Memurum yazamam kıyamet kopar Aşk yazsam sonuçta hüsran akar Yeni evlisin ne bu hüzün der sevdiklerim...
Sizler yazın ben zevkle okuyorum bu aralar... Kalemin gölgesi bile şiir kokuyor ustam... Nicelerine
şair ve şiir üzerine hakikat dolu düşüncelerdi... şairin sermayesi, duygu ve düşüncelerdir. konu güzel, anlam güzel, anlatım güzel...şiir çok güzel. tebrikler ve saygımla dost şair.
Nerde bir elem varsa resmeder tuvaline Bu yüzden bazısına kırık aynadır yüzü. Köleler mest olur da, Mecnun ağlar hâline Hırsından toprak çatlar, kara bağlar gökyüzü. ŞAİR İŞTE : Görevi duygularla resim çizmek insanları ortak duygulara sürüklemek. Başarabilene ne mutlu. Yine güzeldi dizeler .
Şair;kimi zaman sözcüklerden kanatlarla çelikten bineklerin varamayacağı irtifalarda yüzen bir gök varlığı,bazende düz yolda tökezleyerek ayağını burkan acemi yolcu..
Üstün yetenek,hüner,marifetlerinin yanında,büyük zaaflarında bünyesinde bulunduğu bu gizemli adam,hikmet yüklü çelişkiler taşımaktadır.
Evet,gerçek şair susmaz.Şiirleri ile konuşur,anlatır,bildirir,hissettirir,yaşatır.
Seni yeniden görmek güzel.Umarım her şey yolundadır.
Albenili, okunmasını isteyen şiir sevdası sunuşu.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…