Çılgın hasletlerimi satmaya niyetim var Dolaşmak istiyorum göğsümü gere gere. Görkemle köprüleri atmaya niyetim var Alın götürün beni huz’run olduğu yere.
Kucaklasam hasretle, sarsam sıkı sıkıya Ömrümün kalan kısmı düş olmasın ’bakı’ya Yer kalmadı gönlümde, süslü püslü takıya Hayıflandım nihayet, boşa döktüğüm tere.
İnsan keyif peşinde, dolaşır yana yana Bir tutam huzur yeter, gerisiyse tantana Vakit gelip çatınca vuslat denilen âna Rastlamadım yıllardır, memnun koşan bir ere.
Kim demiş ki; hayatın özeti işmiş, düşmüş Zenginliği düşünen gör ki; ne hâle düşmüş Çoğunun kazanına gam ve keder üşüşmüş Cepsiz libasla giden ne götürür makbere?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cepsiz libasla giden dünyada toplamışsa azığını onu kendinden evvel gönderir arkadan da kendi gider...azık yapamayan da odununu toplar götürür beraber yanmak için...çok özür diliyorum öyle huzur dolu bir yer de bilmiyorum ki adresi vereyim...öbür dünya diyeceğim ama o da bizim gibiler için pek huzur dolu olacak gibi görünmüyor... çok değer dolu dizelerdi...severek, hazla ve ibretle okuduğum bir şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum Ziya üstadım...selam bakidir.
değerli şair çoğunun gölgesi aza göre ayarlanır o yüzden çok eylemişsen çile sabrını da verir Allah çok güzeldi çalışmanız yüreğinize sağlık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
İnsan zaman zaman gelecekten kaygıya düşüyor. Hayatın muhasebesini yapıyor. Huzur istiyor, her şeyden uzaklaşmak istiyor. Sonunda herkes her şeyi bırakıp gidiyor, neyin kavgasını yapıyoruz diyor. Diyor diyor da olmuyor işte! Hayatın dişlileri arasına düşmüşüz çıkamıyoruz. Terimize yanıyoruz... Halimize yanıyoruz. Hayırlısı... Şiirini okurken bu duyguları yaşadım. Saygılar Efendim.
Çok güzel şiirin, haz veren gönüllere sevdaca akışı.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…