gülümserim ama sana değil sen üzerine alınma sen bak işlerine boşver anam dert de etme! aynen de gelip geçerim ben işte böyle ...
hangi mevsimdir bu sendeki gölgesi küs uykulu kirli sarı bulut ertesi yaprak yaprak döktüğün yağmurlarda bu hazin umursamazlıkların yamultulmuş şen kahkahalarında kıl oluş erdemleri hangi mevsimdir bir söyle
gelmişi geçmişi boşvermişliği aymazlığın sınırlarını zorlayan bozulmuş güz bahçelerine ötüşleri şakıyan bülbüllerce taklit aşk erdemleri varlığı hepten itişleri pervasız kahpelikleri
ve candan öte cananı doğayı hayvanları canlıları insanlığı reddedişleri kahrolası nefretlerinye büyüttüğü g/ötüşsel algılarında kucak kucak dolaşan oturak düşkünlükleri hangi mevsimdir ruhunda bir söyle
gülümserim ama sana değil sen üzerine alınma sen bak işlerine boşver anam dert de etme! aynen de gelip geçerim ben işte böyle ...
ha bi diktirin önce dikilmemiş iliklerinizi söküklerinizden kaldıysa kalanı sonra gelin anam muhteşem dindar edebiyatlarınızla her hırsıza gönül verin her haine götü/rü/verin oylarınızı
dindarlığın zirvelerinde dualarla dizi dizi satalım memleketi bölünmeler de bu işin fıtratında var dı değil mi ? bu hale öter mi kuşlar giden g/ötüşlere ağlar mı bülbül ? sizden başka kim öter peki bu hale?
daha bir derin huşu daha bir derin iman aşkıyla uzaktakilere sayısız dökülenler illa ki sahibiz dinimize çarpık dudak altı gülücükleri deniz feneri aydınlanmalarında inanç acizleri sülükler kan emiciler bu milletin yarasaları
gülümserim ama sana değil sen üzerine alınma sen bak işlerine boşver anam dert de etme! aynen de gelip geçerim ben işte böyle ...
Klasik sloganımızla bitirelim şimdi : Teşekkürlerrr Türkiyee !...
Mert YİĞİTCAN sekizkasımikibinonbeş /19:18 / istanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben de işte böyle gülümserim ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben de işte böyle gülümserim ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anayasa ve Yasalarla belirlenen Milletvekili yemini'nin yasada belirtildiği biçim ve şekliyle tam ve eksiksiz okunması şarttır. Bunun aksi durumlarda, Anayasa ve yasaların gerektirdiği durum oluşur ve bu Milletvekilinin Milletvekili yemini geçersiz hale gelerek Milletvekilliği de düşer. Durum bundan ibarettir bence... O meclisi oluşturan kalabalığın bu duruma nasıl tepki verip vermeyeceklerini tahmin edebiliyorum. Pek çok kalabalık, içten içe , bu kişinin bu saygısızlığının beş katı saygısızlıkları yapmakta ve yapmaya da hazır vaziyette görev almaktadırlar. Bu yüzden, hukukun, Anayasanın ve Yasaların bir kez daha ayaklar altına alındığına şahit olabiliriz...
Malzemeniz kötüyse , iyi yemek yapmak zordur değerli dost. Milletin Meclisine giren kalabalıkların arasında , bu "millet" in katıksız, vatansever fertlerini ararsanız, bulabilmek neredeyse imkansızdır...
Uzun bir konu... Daha çook usulsüzlükler ve Anayasaya, Yasalara, hukuka ve evrensel insan haklarına aykırılıkları göreceğiz gibi bir durum var orta yerde... Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve Türk Milleti daima payidar kalacaktır işte ben bunu bilir bunu söylerim ...
Haber Merkezi 17.11.2015 GÜNCEL MEDYA HDP Ağrı Milletvekili Leyla Zana, yemine Kürtçe “Onurlu ve kalıcı barış umuduyla” diyerek başladı, Türk milleti yerine Türkiye milleti dedi.
TBMM’de 1 Kasım seçimlerinde seçilen milletvekilleri yemin ederek göreve başlıyorlar. HDPAğrı Milletvekili Leyla Zana’a yemine Kürtçe başladı. Zana, “Bi Hevîya Aşîtî Kî Bi Rûmet Û Mayînde” (Onurlu ve kalıcı barış umuduyla) diyerek başladı.
Zana, yemin metninde bulunan “büyük Türk milleti önünde namusum ve şerefim üzerine ant içerim” bölümünü “büyük Türkiye milleti” olarak okudu.
Zana, kürsüden ayrıldıktan sonra oturumu yöneten Deniz Baykal, yeminin doğru okumadığını belirterek yemin yenilemesini istedi ancak Zana, yeniden kürsüye gelmedi. ` ~
Şiir çok çok duygulu.
Çok Beğendim...
........................... Saygı ve Selamlar...