Yüzü mutlu kalır mı insanın öptüğünde duaları bu yüzden yıkanmıyor şiirlerin gözleri…
/
üşüdüğümde taşınıyor uzak mesafelere sözler bilme sen…
üstünü karalıyorum hüznün çizdiklerim yol oluyor sana uzanan bu kaçıncı düş gecemi öpüp kaçan ayak sesleri yatak ucumda eğilip baksa sözler saklanır yakalasa suskunlaşır.
uzakları göremiyorum yakınlarsa uzak bu aralar sayıklıyor dilim söylerler, konuşurmuşum sözlerle belki senle kim bilir geceye sormalı…
çok gülüyorum bu aralar dudaklarımda kahkaha çın çın kulaklarımda ses bir de diyorum atsam kendimi mey şişesine ne hoş / ayaklarım görünür mü?
düşlerime bir yar gelirse ne ala gelmezse şiire kalır dizeler diyorum ya çok gülüyorum bu aralar…
takvimler konuşur mu? yaprakları düşerken acır mı? özlemek bundan mı? üzümü sabırla mı yoğurmalı zaman sen kanımda kurudun böyle iş olur mu?
sürekli kullanıyorum bu rengi mavi kırılır mı? alsam koynuma sevinir mi? diyorum ya çok gülüyorum bu aralar delilik sayılır mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Latifeli Latif Şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Latifeli Latif Şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülen yüzünüz solmasın... Gülmel delilikse yada ağlamak...ben deli olmaya talibim...Verin sevgiyi hüznü koynuma...Gerisi kim isterse onun olsun...Ben böyle yaşarım yoksa yok olmaya mahkumum...
Yüreğinize sağlık...Zevkle okudum... Kaleminiz daim olsun...
Edebiyat defterine girmekte enbüyük kazancım illa da sizin şiirinizi tanımamı sağladı.Siz şimdiye kadar nerelerdeydiniz?Bütünlük,örgü,temiz türkçeniz ve yakalamalar yeni ve kusursuz.Netmeli,şiirle..Selam,saygı.
Hayır; hiç bir umut delilik değidir.. umut ederken inandığın geleceği 'bu delirmiş'diye sayıklar en yakınındaki... delilik değildir umut; en yakınındakilerden. unların bulamadığı mavi düşler kurmaktır bu nedenle şairim gül, gülümse.. delilerin değil, asil akılllıların harcıdır gülümsemek...
takvimler konuşur. Onlar zamanın dilidir, yapraklarda acır, onlarda ölümün sesidir...
Boşver kanma bu renge... Çok özlediysen eğer işte önünde hemen iki adım .. sınırsız özgürlüğün kendi iç sesindir..
....
Eee.. Bu kadar ebelik laften sonra bir ikide edebi laf etmeli değil mi? son günlerde okuduğum. hafızasında üç/beş şiir kalan bu adamın yeni şiiri.. güzeldi.. sesi, ritmi, öyküsü ve kurgususyla her genç kızın çeyiz sandığına gömeceği bir danteldi... şiirirn derin ve akıcı duygusunu sanki bölümlemeler kırmış.. Birde şu son mısra.. anlayamadım.. Okuyucuyu daldığı düşten uyandırmak niye? Şairin görevi mısralarla şiirseveri düşlere daldırmaktır. Karabasan kahramanları gibi derin düşlerden uyandırmak değil... "Şiir bitti.."
Rakı içmek lazım Neslihan:)))
Son ahvalimize bakılınca durum budur.
İstanbul'mu olsun İzmir'mi?
Hep gül. E mi...
Sevgimle...