Dünya umurumda değil ki, Umursayanlar umurumda olsun.
Şükür ki kendimle barışığım bazen uçuk kaçık bir deli bazende uslu bir kediyim, kafama takarmıyım sandınız adamlık dersi veren ama insanlıktan sınıfta kalmışları
Böyleyim işte hüznü anlık sevinçlerimi günü birlik yaşarım hakkını verir hakkım olanı alırım aşktan ve hayattan
Yüzleşirim korkularımla çekinmeden ölümden öte köyün olmadığına inanır, dem bu demdir diyerek keyfini çıkarırım yarım asırlık yaşımın
Mesela nehir olurum coşkun ve asi önüme katar binlerce çer çöpü koşulsuz bir düzlemde dingin akmak için vururum insansız kıyılara kokuşmuş çirkefleri
Sonra kar olurum şöyle mikrop öldüren cinsinden dünyanın paslı yüzeyini beyaza boyayıp çığ olup aşarım kalbi ruhundan kirli yaratıklar üstüne
Ben sizden biri değilim sığmam sığdıramazsınız dar kalıplarınıza düsturum erdem yolum hoş görü kıblem sevgidir ne sevabınıza karışır nede günahınızı yargılarım çünkü aşk ve özgürlüktür benim şiarım
Zararsız bir deliyim işte insan gibi yaşayan Yaradandan ötürü insana saygı duyan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖYLEYİM İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖYLEYİM İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adamlık dersi verenlerin de çoğu sınıfta kalıyor zaten güzel şairem o nedenle dilden dökülenlerden ziyade eyleme geçenlere bakmak lazım....yüreğin dert görmesin harika dizeler...kutlarım...sevgiler...
Bu şiiri yazmak için Ne tür yollardan geçildiğini iyi bilirim patikalara,tali yollara sokarlar adamı Bir kaç dağ çıkılır Bir kaç handa konaklanır Otobandan gidenler anlayamaz Tebrik ederim
Ne yaptınız şimdi Dilek hanım sanki içimi okumuşsunuz. Zararsız bir deliyim...Hem de nasıl. :)) İnsan gibi yaşamaksa ve suçumuz sevip insanlara değer vermezse varsın deli desinler ya da çok saf. Kendimizi bildikten sonra... İnandığımız ne ise ve bitimsiz umutlarımız... Yüreğinize sağlık sevgili dostum. Ne iyi oldu sayfanızda soluklanmak. Varlığınız için teşekkür ederim. Yürek dolusu sevgilerimle ve en iyi dileklerimle ve bilin ki laf olsun diye değil bilakis tüm içtenliğimle ki tek yapabildiğim içimi dışıma yansıtmak bu bağlamda varsa bir kusurum affola. Mutlu kalın, sevgi ile kalın ve şiir ile kalın sevgili şairem... İyi ki varsın şiir ve iyi ki varsın dostluk. Tüm güzellikler sizinle olsun İnşallah.
çok çok teşekkür ederim sunduğunuz bu güzellik için. içimi ve yüzümü aydınlattınız güzel dostum. her şey ama her şey gönlünüzce olsun sevgili Dilek hanımcım. var olun. haricinde ne diyebilirim ki...
Gülüm hanımcım şiiri solda bırakan şiir gibi mükemmel bir yorum okudum. Engin bakış açınıza hayranım. Aynı paralelde dostlarımı sayfamda görmek gerçekten harika bir haz.. Kimse için günümü zehir edemem.. Deli olmak özgürlüktür ve kimseye sorgu ve yargı hakkı vermez canım benim.. En güzelide bu değilmidir.. Kendini bile ifade edemeyen, kısır döngü sözlerle incitmeye çalışan , aklı sıra edebin arkasına sığınıp en büyük edepsizliği yapanların yüzünden kendimemi küseyim . Olacak iş değil canım benim .. Seni seviyorum yüreği güzel dost ... Tüm içtenliğimle yürekten teşekkürlerimi gönderiyorum size ve müthiş kaleminize...
Ben sizden biri değilim sığmam sığdıramazsınız dar kalıplarınıza düsturum erdem yolum hoş görü kıblem sevgidir ne sevabınıza karışır nede günahınızı yargılarım çünkü aşk ve özgürlüktür benim şiarım
Zararsız bir deliyim işte insan gibi yaşayan Yaradandan ötürü insana saygı duyan.
Çok çok güzel bir şiir...Gönül sesiniz daim olsun.