Tüm şiirler dilsizdiler, konuşamıyorlardı; tüm yalancılar gibi... İlan-ı aşk palavraları başlayalı , uzamıştı burunlar kuyruklu yalanlar gibi ve çoğalmıştı acılar. Ben yaşadım her çoğalmış acıyı; biliyorum, üzerimde taşıyorum kirlerini...
İnandığımda yitik yıllarımın bîgünah saflığına, aşkın rengine boyanmıştı ruhumun aklığı, aşkını kanatlandırmış uçuyordu Hazarfen Ahmet Çelebi ruhuyla... Ellerinde küçük ampulleriyle oynayan bir çocuktum henüz, bu masumiyetimle yaşandı çelebiliğim. Henüz gelişmemişti sindirim sistemim, kolayca hazmedebiliyordum yutkunabildiklerimi.
Abandone olmuş boksör kadar sersemletmişti yediğim ilk yumruk ve ringe ilk havlumu o yüzden atmıştım. Başlığını unuttuğum ihanet öykülerinden ilkiydi. Henüz bitmiş bir aşkın hüznüyle ağlıyordum, Türk filmi gözlerimle geceyi alkole boğmuştum, yalnızlığına akıttığı göz yaşlarında... Üzerime bulaşmış bu kiri paklayamadım hiç bir kurşunla, nişancılıktaki acemiliğe verdim beceriksizliğimi...
Dinlediğim şarkıyı sen mi söylüyorsun? Maziye ait hüzünlerimi, bir yelpaza serinliğinde uyutup turnageçidi girdabında kahırlar gizliyorsun, biliyorum! Bütün şarkılar arabesk... Yaşadığım kentin varoşlarından doluyor kulaklarıma. Ruhumun istediği armoni bu değil! Uyumak için uzanışlarımda kulağıma fısıldayacağın ninniler istedim senden. Çözemedin ruhumu...
Ne kadar kıymet biçtiysem sana, asla dinmedi hırçınlığın... Bahçemi saran yaban otları gibi sömürdün toprağımı! Anlayamadın samimî kaygılarımı , beceremedin sıcaklığını getirip ıssızlığıma sarılmayı; kendi kendini heba ettin gönlümde...
Şirretliklerinden kurtuluyorum işte! Sadist oyunlarına bir ukde koyma zamanı geldi...
Beni ölümüne tükettin ya acıtarak, benim acımı belki de sen yaşarsın bundan böyle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ŞEYTAN İCADI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ŞEYTAN İCADI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zaman ne diyoruz, harcadıkları bir ömür yetsin onlara.. Nefret varsa eğer bitmeyen birşeylerde vardır aslında. Hisli bir şiir, hissettiren bir şiir esasen. Çokça tebriklerimle Kemal Abi..
Ayrılık şiirlerinin esas oğlanları nefret, hasret ve pişmanlıklardır. Şairler onların figüranlarıdır sadece... Bir figüran olarak, esas oğlanı oynadım elbet...Yorum için teşekkür ederim.Saygıyla
GERÇEKTEN ENFES BİR ŞİİR... EŞİNİZLE YAŞADIĞINIZ BÜYÜK NEFRETİ Mİ DİLLENDİRDİNİZ, DİYE SORMAYACAĞIM ÇÜNKÜ ÇOK MUTLU BİR EVLİLİĞİNİZ OLDUĞUNU BEN BİZZAT YAŞAYARAK GÖRÜYORUM... :) :) :) TEBRİK...
Sevgili şair dostumdan okuduğum her zamanki gibi derinlikli dizeler. Aşk öyle bir olgu ki,kimini isyanlara kadar sürükler,Kimini,siyam kedisi,gibi kıymetli kılar. Yine okurken,okuyanı düşüncelere sevk eden nadide dizelerdi.Kutluyorum şiire verdiğiniz emeği,bize okuma zevki veren,paylaşan yüreğinizi...anlamlı ve bir o kadar da harikaydı dizeler.. sevgiyle saygıyla...selamlarımla...
Merhaba değerli dost, değerli kalem. Kutlarım, değerli kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Selam değerli hocam şiirleri yüreğinden geldiği gibi yazan Yüreği güzellliklerle dolu kişiler yüreğini şiirlerde anlatıyor En iyi yoldur yazarak anlatmak Bunu iyi yada kötü kullanabilirler Bizler hep iyiye kullanmamız dileğiyle sevgiler..
Aşk güzel yaşanırsa sevgiyi hak edenle güzeldir hak etmiyenlede azaptır yüreğinize sağlık sevgiler...
Nilüfer Homça tarafından 7/9/2015 4:34:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk insanı Tanrıya götüren yoldur..Her ölümlü aşkı tadacaktır..Kimi anlayacak gerçek benliğine dönecek..Kimileride ayrılığın verdiği boğulma ile şeytanla iş birliği yapacaktır..Adem ile Havvada bu yoldan geçmemişlermiydi..Cennetin koynundan içtenliğin olmadığı Dünyaya şeytanın koynuna düşmüşlerdi..Saygılar..
Aşk, şeytan icadı! Tüm şiirler dilsizdiler, konuşamıyorlardı; tüm yalancılar gibi... İlan -ı aşk palavraları başlayalı , uzamıştı burunlar kuyruklu yalanlar gibi ve çoğalmıştı acılar. Ben yaşadım her çoğalmış acıyı; biliyorum, üzerimde taşıyorum kirlerini... Çok doğru, aşk şeytan icadı...
Aşk tanrının insana bağışladığı bir değer mi, yoksa gazabımı mı;ihtiyaç keşfin anasıdır varsayımından ifade edersek insan tek yaşayamaz ille bağlanması gerekiyor,tekliğin antidotudur, öyleyse sosyal zeki hayvanın keşfidir,selamla.
Tabii ki aşk, güzelliklerin aşkıdır. Ama öyle bir darbe yediğinizde darbenin hıncını aşktan çıkartmaya kalkışırsınız... Bu şiirde o duyguyu vermeye çalıştım... Değerlendirmenizden mutlu oldum.Saygıyla...
hayat gibi aşkın da içinde güzellikler olduğu gibi nefret bile var malesef. Hani derler ya " nefret aşkı besler" bâzen. İyi şiirdi hissettirdi merâmını...
Nefret varsa eğer bitmeyen birşeylerde vardır aslında.
Hisli bir şiir, hissettiren bir şiir esasen.
Çokça tebriklerimle Kemal Abi..