Soytarı bir yüreksizim, kalp-im-in içinde! Hay be-de-nim, hay-de be-nim, kay-be-de-nim...
Gümbe de güm güm güm!..."
Gelişme: .
ne çok kavgalar ettik seninle, hakaretler, küfürler, biz bize itişmeler, didişmeler, tepişmeler ayılmalar, bayılmalar, başkaldırmalar cevapsız sorular, kirlenmiş şarkılar, umutsuz yakarışlar.... hiç birinde yıkılmamıştım, yıkamamıştın beni!.. Sırtımdan vurmasan yine yıkılmazdım...
Keşke gözlerime bakıp, bir kurşun sıksaydın yüreğime.
sırtımda kan izleri, ayaklarımda pranga, sulu pişmanlıkların göz yaşları içindeyim.
gözyaşlarım damla damla seni döküyor içimden; acımasız şiirler yazıyorum sırf seni lanetlemek için...
oysa daha dün seni, bir nefes gibi, bir kez daha doğurmuştum bu şehire...
Bahar geldi diyorlar... Perdelerim kapalı, bana ne bahardan, yazdan bir beklentim kalmadı, küskünüm ben kokuna, güllerim solgun ruhumun karanlığında... öğrendim acı çekmeyi, zevk ü sefadan firardayım...
Acılarım içinden seni silmek istiyorum, gülebilmek için. Yüreğimde bir dolu elem, her elem senden yüreğimi yakıyorum alev alev, içinde sen varsın diye...
Sonuç:
Bilinmez ülkelere gizlemişsin kendini, okuduğum her mısrada boşluğun örtüyor gönlümü...
Unutmak ne mümkün seni? Her şiirimde sen varken...
uyku saati, uyumalıyım artık, unutmalıyım, ama o, ruhsuz ölümuykusundan uzak olmalıyım bulmalıyım sükûneti... henüz yüreğim atarken yaşamla koyun koyuna uzanarak...
dünyauykuya yattı; ay gece lambasını yaktı.... bulutlarda düğün halayı, yıldızlar sohbette ömrümü tükettim /boşuna/ /boşuna/ bekledim...
bu saatte kimse gelmez artık, Tanrı’dan başka; suskunluktan istifade, Tanrı’ya kulak vermeliyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜMBE DE GÜM GÜM GÜM!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜMBE DE GÜM GÜM GÜM!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
(Bahar geldi diyorlar... Perdelerim kapalı, bana ne bahardan, yazdan bir beklentim kalmadı, küskünüm ben kokuna, güllerim solgun ruhumun karanlığında... öğrendim acı çekmeyi, zevk ü sefadan firardayım...
Acılarım içinden seni silmek istiyorum, gülebilmek için. Yüreğimde bir dolu elem, her elem senden yüreğimi yakıyorum alev alev, içinde sen varsın diye...)
Bugün her okuduğum şiirsel hikayelerde şiirlerde ayrı bir güzellik dem gördüm sanki bugün acılar tavan yapmış..Yüreğiniz hiç solmasın sevgi ve saygılarımla hayırlı geceler hocam
Beklediğim gibi,yine çok güzel ve anlamlı anlatımlı dizeler. Nefis bir sonuçla biten dizeler.Kutlarım şiire verdiğiniz emeği, Paylaşan engin yüreğinizi...sevgiyle...saygımla..selamlarımla..
Merhaba değerli dost, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.