Elden düşdum, gözden da; ha düştum düşeceğum Yureğum korku ile bazen tek tek atayi. Daha nice sevdayla kavrulup pişeceğum Bilmezler içumdeki kavgayi şamatayi.
Başağum boy vermemiş, bahsederler elekten Sarfettuğum emeği alacağum felekten Sonuç alamasam da binbir türli dilekten Kırlaşmış şu sinemde ne arslanlar yatayi.
Aldandum bir kerecuk yalandünya varına Hasletlerumun sonu hep yarına yarına Takmış umutlarumi çengelli kantarına İşine gelmeyeni tomar tomar yutayi.
Acep nerde bulunur, yanuk yaralara em Rüşvet da vereceğum, ama elvermez kesem Kederlerumden biraz feleğe al yut desem Ellere bayram seyran bana oruç tutayi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAMATA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAMATA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziya hocam kutladım kalemini ama bir eksik var bu şiirde kemençe eşliginde seslendirseydiniz keşke sesinizden lehçesiyle duygusuyla harikaydı hocam selam ve dualarla sayğılar hayırlı Ramazanlar
Kaleminize şiir yakışıyor ve yorumu allamaya pullamaya hiç gerek yok. Her zaman okunası şiirlerde buluşmak dilek ve temennisi ile, selam ve duamlasınız. Saygılarımla.
Merhabalar efendim.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Yeryüzünde acaba insan olmayı hangi yaratılmış isterdi?.. Denizler mi dağlar mı yoksa bitkiler mi ?.. Hangisi kabul ederdi onu bilmem ama bildiğim bir şey varsa o da nefsi ile hem mücadele eden hemde bu dünyanın kahrını yüklenen sadece insanoğludur... Yani insana boşuna eşref-i mahluk denmemiştir... İşte o nefis ve onca gam var iken bu dünyada bozulmadan o kimliği taşıyanlar eşref-i mahluk ismini hak etmişlerdir...Öyle ya mühim olan tertemiz geldiğin yere tertemiz dönebilmektir....
Ayrıca Allah taala sevdiği kullarına dert üstüne dert verir...Ne mutlu size ki Allah taala sizi sınav ediyor... Ya firavun misali başında ağrı olmayanlara ne demeli...
Allah c.c sabrınızı ziyade eylesin. Daha yolumuz çok uzun üstadım...Selamlar saygılarımla...