Kâbuslarım korkutuyor, kümebulutlar siyah taşır ufkuma büküntü bürüyüp kalbimi sana meylettiğimden beri düğüm düğüm özlem yazar şiirlerim zorlu çıkmazların cenderesinde... Ah! Çançiçeğim, camgüzelim Gülbahar’ım! Güneşim sönükse hâlâ, çıkmıyorsa ve aydınlatmıyorsa günlerimi karanlıklarda bırakıp da dünyamı başka dünyalarda doğuyorsa ve kucaklamıyorsa beni bir vefalı dost gibi yeşillenmiyorsa gül baharım ölürken kurumuş dallarımda açmıyorsan eğer yollar yoruyorsa vefasızlıkla dizlerimi yine de seni görüyorsam rüyalarımda hasretimsen her günümün ıssızında sen benim karasevdamsın dönmesen de özlediğimsin...
yağmurlu bir buluta uzatıp da başımı alnıma hasretini yazıyorsam kuytularda, dayanmışsam hayata, kafa tutabiliyorsam alçaklıklara gücüm, kuvvetim, mukavemetim sendendir gel gör ki, karanlık kuyulara atılsam deryalarda kulaçsız kalsam umutsuz kalsam yad ellerde bütün sezgilerimi yitirsem de yine beklediğim sensin en güzel şiirlerimi sana yazacağım sen benim karasevdamsın dönmesen de özlediğimsin...
sadece beni sevmeni diledim sadece seni yazdım alnıma seni sordum herkese, seni çizdim gökyüzünde maviliklere senin adını yazdım sulara halka halka Her tulûatta repliğim oldun, seni ezberledim her oyuna, seni oynadım... sen benim karasevdamsın dönmesen de özlediğimsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BENİM KARASEVDAMSIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BENİM KARASEVDAMSIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar efendim.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Değerli üstat.., Sağlam kaleminizden, Sapasağlam harika bir şiir.. İçerik, anlatım çok daha bir güzel. Ban içten, Ben samimiyetle kutluyorum usta kalemi..
Ayrıda olsa insan kavuşamasa da çoğu kere dolu dolu ve yürekten bir kişiyi seviyor ve o her zaman özel oluyor geçip giden senelerde. Güzel şiirdi tebrikler içtenlikle...
Ahmet Zeytinci tarafından 6/18/2015 11:50:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili kardeşim.,sevmek dünyadaki en zor işlerden birisi olsa gerek.Çünkü mutlu olabilmek için,iki kişininde aynı mutluluğu duyması gerekir. sevgide ben yoktur .biz vardır. Biz olmazsa o sevgi tek taraflı bir sevgi olur ki.Bunun adı karasevda olur. Aşk bir kelebek gibidir.Arkasından yakalamak için koşup durursan asla yakalayamazsın.Sen onu serbest bıraktığın anda o senin kısmetinse eğer kelebeğin bir omuza konuşu gibi senin gönlüne konuvermiştir.Aşk çok acayip bir şeydir bazan mutlu eder ,bazanda ağlatır. inşallah senin kelebeğin de tekrar konar omuzuna.çok güzel bir şiirdi.kutluyorum şiiri.puanım tam.selamlar.
Kâbuslarım korkutuyor, kümebulutlar siyah taşır ufkuma büküntü bürüyüp kalbimi sana meylettiğimden beri düğüm düğüm özlem yazar şiirlerim zorlu çıkmazların cenderesinde
Değerli Üstadım, Sözler birer ok olmuş okuyanın zihini dağıtıyor. Kutluyorum ve keyifle okuduğum dizeler için teşekkür ediyorum. Saygılarımla...
seni çizdim gökyüzünde maviliklere senin adını yazdım sulara halka halka Her tulûatta repliğim oldun, seni ezberledim her oyuna, seni oynadım... sen benim karasevdamsın dönmesen de özlediğimsin.......Yüreğinizin kaleminizin sesine selamlar olsun.Sevgi ve Saygılarımla..
sadece sadece sadece kendini sev))) bırak egon tavan yapsın leyleğin ömrü laklakla geçermiş derler ya o hesap biz şairler hem ruhumuzu hem çenemizi boşuna yoruyoruz gönül kâbemizi kıran kırana
Yürekten kutluyorum...
Allah(Cc) Dünyada huzur ve saadet, ahirette iman ve selamet...