dahası yok artık, kalmadı, kelebekten başkası konmaz aşk ateşine akşam oldu mu çekilmez gönül tasası. rotam çizilmiş sürtük çıkmazlarda bıçkın naralarım unutkan kapılarda panikler yüreksizlik...
serpiştirdi zehir sağanağı, dahası yok zaten, geçti, bitti hicran zaman aşımına serzenişte... zülüfünde tel tel olmuş buğday ’kuz’ları, ağıağacında ümitlerim dua seansında bir sevgi çiçeğidir, pembemsi beyaz ümit açan sokak göletlerinde diline su olmalıyım bir kedinin, her günüm leyla nakaratında... gözyaşı ıslaklığından üşüyen kirpiklerin altında gözbebeklerimin, göçmen kuşu gidiş - gelişi isteği... tokuşturulacak bir çift kadehte şerefini bulurum, ahşap sandalyelerde tatlı sohbetini, ve köprü altı aşklarının yaşam şarkılarında beklerim seni...
dahası yok zaten, serpiştirdi zehir sağanağını unutmak neye yarar? sineklik çeksek göz perdelerime, nemsiz dudaklarda öpsek garip olanı, bir sabah kiri, akıp gitse gözlerimden, metaforik olarak olmaz, gerçekten, gerçekten el koysa yüzüme mutluluk, sevdasına kurban olduğumun ’nur’u ’ten’ ime şarkı olsa, ’Nurten’ konsa adı ve paniklemiş gönüllerin kuytusunda bırakışma konsorsiyumuna şerh koysak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHASI YOK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHASI YOK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem, Eserin her zaman olduğu gibi güzel ve demini almış bir şiir.Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket, Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni.Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
Seven yüreğin son noktası.........Dahası yokkkkkkkk demiş eyvallah usta Yüreğin var olsun, kutluyorum kalemini ________________________________________Selamlar saygılar
Değerli kardeşim,çok güzel aşk ve sevgi kokan bir şiirdi.kutlarım.Ne umutlar yitirilmiş aşk için, nice canlar son bulmuş Aşka gönül verip,onun çizdiği hayat yolunda son nefeslerine kadar direnmişler aşk gerçeği için.Kimileri kavuşmuş, kimileri acı gerçeğine sığınmıştır hayatın bütün güçlüklerine gögüs germiştir.Bu güçlükler karşısında kah başarılı olmuşlar,kah hüsranla karşılaşmışlardır. Fakat sonunda ne olursa olsun aşk daima var olmuştur. Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
bir sevgi çiçeğidir, pembemsi beyaz ümit açan sokak göletlerinde diline su olmalıyım bir kedinin, Anlatımınız baştan sona sürükleyiciydi.Yüreğinize sağlık...Her şey gönlünüzce olsun.Ve mutluluk bir an önce kapınızı çalsın...Saygılarımla...
gerçekten el koysa yüzüme mutluluk... Betimlemeler cennetine girdim sanki, okurken hem düşündüm hemde büyük keyif aldım. İyilikle kalın, saygılarımla...
benim bütün şiirlerim eşime... aksini yaparsam iki tel saçım var, onları da yoluverir alimalla... :) :) değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim Nazik hanım...SAYGILAR...