veremli kan kusmalarıma, çığır rahmetini, merhamet harmanlasın şefkatlerde....
gönüllerde aşklar yan gelip uzanmışken, gamsız dualar ederdim kanlı sözcüklerle unutulmaz yüzlerim vardı bilinç altımda, inzivaya çekilmiş fırtınalarım da vardı, sabrım da... Egom, boncuk mavisi göz bebeklerinin, vahametli menziline köylü arabeskler yakarken, Issız hicretlere çıkardım, örümcek ağları örülü mağaralara...
enfiye donukluğunda varlığım, salâvat getirirdi kâbuslarımın karasında milattan önce sessizliğinde Zebellâ vahşiliğinde korkular sarardı yüreğimi. ağzından ateş saçan dev kertenkelenin yarasa kanatlarında çırpınırdı ıstırap çığlık çığlığa alev alev, kızgın, merhametsizdi kâbuslar dahası, sefalet topraklarıydı uçsuz bucaksız dünyam...
Biliyorum, kâbuslarım kör etti gözlerimi, birkaç kirpiğimle boğacağım göz yaşımı, ağlarsam! ağlamayacağım... gıybetin günahına ebruli serzenişler koyacağım kimsesiz yaradılışıma söveceğim ana avrat...
Akılsız kafamı kuma gömeceğim deve kuşu misali... Bundan böyle fısıltılı seslenişlerimle sırdaş aşklar isteyeceğim. renklerle paylaştığım gülücüklerim olacak göz bebeklerime münferit aşkların düşleri bakacak kirpiklerimden güçlü bir beklenti bürüyecek fısıltılarımı, cesaretimin güç kaynağı beklentiler...
realitenin yok oluşunda bir parçacık ümitle kâbussuz sevdaların anayurduna göçeceğim sıkıcı hantal inzivalarımı derin sulara gömeceğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÂBUSLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÂBUSLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam öyle güzel yazıyorsunuz ki ; Ve ben her şiirinizi okumaya geldiğimde bu sözleri yazacağım yorum kısmına..Lüten bu keyfi birde notalı yaşatın bize..Saygılar
Şahane bir serbest vezin şiiri okudum. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. Değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle anlamlı ve güzel şiirlere…
Biliyorum, kâbuslarım kör etti gözlerimi, birkaç kirpiğimle boğacağım göz yaşımı, ağlarsam! ağlamayacağım... gıybetin günahına ebruli serzenişler koyacağım kimsesiz yaradılışıma söveceğim ana avrat...Yürekten gelen bu güzel okunası şiir için teşekkür ederim..Sevgi ve Saygılarımla..
Öylesine güzel bir yorum ve şiir kutlarım şairim. Bundan güzeli olamaz diyorum anlatımdaki lezzet her kelimede bir düşünüp okumalı diyorum kendime saygılarımla kaleminiz kavi olsun
Şiir imgelerin bolluğu ile özgün ve kaliteli oluyor diye düşünürüm hep. Bu şiirinizde de bu kalite hemen göze çarpıyor. Kutluyorum severek okudum. Nice Şiirlere
Biliyorum, kâbuslarım kör etti gözlerimi, birkaç kirpiğimle boğacağım göz yaşımı, ağlarsam! ağlamayacağım... gıybetin günahına ebruli serzenişler koyacağım kimsesiz yaradılışıma söveceğim ana avrat...
DEĞERLİ KARDEŞİM.ŞİİRİNİZ DEĞİŞİK BİR SERBESTTİ.İMGELERİ BOL,BENZETMELER ÇOK GÜZEL.HASTALIKLI BİR RUHUN HEZEYANLARINI ÇOK GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNİZ.ONUN DUYGULARINI SANKİ KENDİ İÇİMDE YAŞADIM VE ÜRPERDİM.O KABUSLAR SONU GELMEYEN KABUSLAR HEPİMİZİN HAYATINI KARARTIYOR.ÇOK GÜZELDİ.SELAMLAR.