Rembrandt’ın sol gözü gibi bir akşam rüzgar denizi taşırmış nefesiyle meyhane boşalmış yine sarhoşlara deniz feneri gibi donmuş zaman trabzanlara ihtiyacı var yorgunluğumun birilerine tutunmaya bir yerlere dokunmaya
ütüsü bozulmuş denizde yalpalayan metruk bir şilep gibiyim dara yükünden ağır -yalnızım- bu ara sık sık dik merdivenler çıkar gibi es veriyor zamanlama hatası yapıyor nabzım tamam içime atmamalıyım söylemem lâzım hiç hükmü yok ikincilerin!
delilik mi dir tanrım insanın kendini bir telefon kulübesindeki ahizeye benzetmesi kalabalık bozdurması zihninde çırpınması bir bazilika çanı gibi sürekli cinnet midir hergün gördüğü binâların daha yüksek görünmesi kuyular takılması ayaklarına
söylesene tanrım bir ip cambazına yapılan şaka kadar kötü mü hep bu dünya
pes etmek ve foseptik bu kadar yakın mı birbirine yenilmiş içgüdüler mi akar mazgallara ne enteresan şey vitrindekileri satmamaları yalnızları yalnızlıklardan uzaklaştırmalı saçmalamamın özeti
bugün günlerden cumartesi hafızam yerinde hatırlıyorum her şeyi O revüdeki uzun bacaklı kızın dövmesi meselâ o tutkulu bir dövmeydi kesinlikle ya bir perhiz bozumuydu ya da uzaya fırlatılmış bir enkaz bilirim ki; bir kadın sevmediği hiçbir şeyi koluna takmaz! ... işte tam da burada seni hükümsüz kılma hakkımı kullanmak istiyorum kısasa kısas!
zaten borçlusun bana yumurta kazandı iddiayı civcivler otomatik makinelerde üretiliyor artık!
ama yok bu kez yumuşamasına müsade etmeyeceğim inadımın işte haykırıyorum dördüncü kattan;
tüm hükümsüz kadınları bir cumartesi gecesi öldürmeli!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hükümsüz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hükümsüz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kesin Seba evlerinden birinde oturuyorsunuz İstanbul'da. :))) mıllenyum olanından; ki bu evde sizi oturtan biriyle sorununuzu kökünden halletmek için Cumartesi gecesini seçiyorsunuz. :))) kolay gelsin ...
en büyük hüküm yazılmış aslında bu şiirde. herkesin olmadığında yaptığı, istem de olsa, her yürek öldürür bir yerde sevdiğini, ister yüreğinde, ister gerçeğinde. çünkü biz bilmiyoruz göğsümüze sıkıca basarken, incitmeden sevmesini.. yüreğinize sağlık.
ustaca......