Sen giderken Eskişehir’e kar yağıyordu Üşüyordu yüreğim, aşk çiçeğim, uğur böceğim, çığlıklar koymuştum benekli kanatlarına, dönüp gelmeni, Gül baharı topraklarımda can suyum olmanı, sarılıp ısıtmanı istiyordum umarsız; konuverseydin ellerime ısınıverecekti üşümelerim. Her çığlığımda şiirler damlıyordu kar beyazı, şarkılar inliyordu... Dönmüyordun. Yüreğim acıyordu, ağlıyordu gözlerim Öksüz kalmıştım sensizlikle, çaresiz kalmıştım, İştiyak kesilmiş hicran yollarında sühunetsiz kalmıştım...
Her kırdığım aynada senin yüzünü aradım, her yaşdönümünde senin ütopyanı kurdum acılı mimiklerde çöle kesmiş bir yürekte seraplar yeşerttim ulaştıkça yok olan senin fantasman ile yaşadım sensiz bir dünyayı, tutkulu muhabbete hasret, handeye hasret, sana hasret, sana vurgun...
Tahassür kaygıyla boğuyor beni, karabulut gibi geliyor üstüme üstüme, Vuslata beklenti uzadıkça her damla yağmur bir darbedir yüreğime
İnan ki, çare sensin umut dergahımda yokluğuna dayanılmaz
Her duamda Tanrı gibi gözlerine daldım yıldızyıldız, Her yıldızda kan damlası gül yaprağıma Gözlerimi yaprak yaprak akıttım bin bir ’ah’ ile, bülbüller figan etti güllere...
Umutlarım kucağımda sokak sokak aradığım sendin, Arnavut taşlarına takıldıkça ayaklarım kanamakta dizlerim, Kaybolduğum her çıkmaz sokakta umutlarım yok olmakta...
Umutlarımın tükendiği sokaklarda kirlendim ben Utanıyorum aynalardan...
Acımasızca eskittiğin yüzümü, geri ver bana benliğimi; Ya da, defnet mutsuz ozanlar kabristanında iki taş arasına gelecek hayallerimizde tükettiğin beklentilerimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyordu Yüreğim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyordu Yüreğim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arı ve duru bir su gibi mısralar..Sayfanıza misafir olmaktan çok mutlu oldum...Mükemmel ötesi bir şiir... İçinde,bütün duyguları barındıran mısralar...dizeler...kutlarım yürek sesinizi...sevgiyle..saygıyla..esenlik dileklerimle...
Giden gidiyor, şaire şiir yazmak düşüyor özlemle :
Umutlarım kucağımda sokak sokak aradığım sendin, Arnavut taşlarına takıldıkça ayaklarım kanamakta dizlerim, Kaybolduğum her çıkmaz sokakta umutlarım yok olmakta...
Umutlarımın tükendiği sokaklarda kirlendim ben Utanıyorum aynalardan...
Acımasızca eskittiğin yüzümü, geri ver bana benliğimi; Ya da, defnet mutsuz ozanlar kabristanında iki taş arasına gelecek hayallerimizde tükettiğin beklentilerimi.
Sen giderken Eskişehir’e kar yağıyordu Üşüyordu yüreğim, aşk çiçeğim, uğur böceğim, Rastlarız bir şiire şiirdi deriz şiir.Bazen,can evimden vurur beni okudukça değerli kalemlerin , kalem izleri. Biz okurlar kendimizden birşeyler bulmak isteriz şiirlerde, bulunca okur okur okuruz... Kutlarım Kemal bey...Saygılarımı bıraktım...
Her yokluğunda geceler sessiz yüreğimse kan revan ömrüm gül dikensiz sensiz yaşıyor *.*
Özlem Demirkaya &*.*&
ŞİİRİN SİHİRİ tarafından 5/21/2015 12:53:16 PM zamanında düzenlenmiştir.