saatin tiktakları ağıt sesleri gibi, vakit geçmek bilmiyor, inadına, çıldırtarak... şiddet dün nasıl canlı bombayla aramıza sızdıysa gene öyle kalleşçe geceyle geliyor umut denizlerimi kuzey rüzgârları darp ediyor hırçınlaşan dalgalar küf yeşili kayalıklarımı dövüyor Topkapı sarayının çatısı civarında yarasalar gölgeler halinde uçuşarak sığınacak kuytu bir yer arıyor. düşler yarasa gölgelerinde peş peşe geliyor
Düşlerin ardına gizleniyor gerçekler, suçluluk son yalanına soyunuyor. Hızlı düşler tramvayı hareket etti; vagonlarını peşinden sürükleyerek. Düşler hanedanında güller hüküm sürüyor. Kelebekler hanedanın ölümsüz melekleri ve şarkılar çığırıyor rüzgâr. Yapraklar şölen konfetileri olup uçuşurken deniz dans ediyor. Şimşekler ışık seli olup ruhumu aydınlatıyor. Yıldızlar özleyip birbirlerini, kucaklaşıyor. Yağmur yıldızların sevinç gözyaşları, tüm günahlarımı yıkıyor. Yanımda balmumundan teninle tıpkı sen ve sonsuzluk benimle yaşıyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuzluk Benimle Yaşıyor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuzluk Benimle Yaşıyor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdiğin sorar beni ne kadar çok seviyorsun seni sonsuzluk ötesi seviyorum der seven çünkü yürekteki sevda sonsuz yürekte yaşar kalır sevenler yürekte hiç ayrılmaz *.
Değerli dostun, değerli kaleminden, Özel ve de güzel bir eser gelmiş Bizim payımıza da kutlamak düştü Gönlün abad olsun.Sağlıcakla kal, muhabbetle kal ve de hoşça kal
savaş İnsan gölgenle, and olmuşsa ölmek gufrân ruhunda yok olmuş demek. sağır ve tehziz , ahval bir hal … yüzümüze düşen müşteki gufrân !
‘’ çamuruna secdeleşecek ya el’im ‘’
toprak dirilir, uzun bir seyir kısa bir devir ,dem misali an’ sefil ,anlama ne demeli ? ey yüreğimin zindanı beni zincire vuran hangi sebebin korku mu, ölüm mü ne demeli ?
son nokta inmeden duraklarda kaç kez sersemlemeli ? bütün imla’lar seni gösterse bile son nokta Seninle bitmeli …