Kalabalık olur her zaman bu şehir, olur da kulakların beni duymazsa, başını göklere çevir.. bir bulut, peşin sıra tüm bulutları sürükler.. sen hissine sürüklen, iki adım ileri, iki adım geri bulunur bir yol belki uzun belki kısa.. Yorgun bakışlara sürülürse elin, sen durma yine durma..
çöreklenirse içine hüzün katresi silme gözünden düşen yaşları, olur ya toprağa düşer, umut olur, filiz olur belki sonbahar, belki ilkbahar.. sen üzülme, yine üzülme..
kaybolursa sesin yürüdüğün yollarda, içine dön.. ve içteki sesli hayallere.. dalar mısın ötelere, buğulu tebbesümle belki özlemli, belki sitemli.. şaşkınlığın olur, anlayamazsın.. üzülme, yine üzülme..
masiva’nın kıyısına düşersen şayet, arkana bak uzaklığın, kalbine verdiği yakınlığa.. ve umuda ve inanca sev belki uzakları, belki yakınları sen üzülme, yine üzülme..
olur da üşürse ellerin, dualarla üfle avuçlarını.. koy başının altına düş’üne yat sessizce.. rüyanı sev, uyanmayı da belki hayal, belki gerçek.. sen üzülme, yine üzülme..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani olur da.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani olur da.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel dolaştırdın bizi yüreğimizde Ben sokuldum geceye gece benliğime Derken elim varmadı ne kağıda ne de kaleme Belki dedim belki! Dost yetişir imdada
Koştum geldim bir şiir önümde Dost dökmüş içimi içine Sevdim bir kez daha sevdim Rüyâmı sevdim, uyanmayı da Hayalimi daha çok "Gerçek sende misafir" dedi üzülme! Üzülme dedi boğma canını
Üzüldüğüm uzak kalmak bu güzelliğe Ama buradayım şimdi Seviyorum seni Masumiyet timsali dostum benim
Kalabalık olur her zaman bu şehir, olur da kulakların beni duymazsa, başını göklere çevir.. bir bulut, peşin sıra tüm bulutları sürükler.. sen hissine sürüklen.. iki adım ileri, iki adım geri bulunur bir yol.. belki uzun belki kısa..
Çok güzel,final de bambaşka. Beğeniyle okudum,selamlar...
olur da üşürse ellerin, dualarla üfle avuçlarını.. koy başının altına düş’üne yat sessizce.. rüyanı sev, uyanmayı da, belki hayal, belki gerçek.. sen üzülme, yine üzülme..
Ben sokuldum geceye gece benliğime
Derken elim varmadı ne kağıda ne de kaleme
Belki dedim belki!
Dost yetişir imdada
Koştum geldim bir şiir önümde
Dost dökmüş içimi içine
Sevdim bir kez daha sevdim
Rüyâmı sevdim, uyanmayı da
Hayalimi daha çok
"Gerçek sende misafir" dedi üzülme!
Üzülme dedi boğma canını
Üzüldüğüm uzak kalmak bu güzelliğe
Ama buradayım şimdi
Seviyorum seni
Masumiyet timsali dostum benim
Koskocaman tebrikler.