kafamı göğe kaldırıp; uçan da kuşlara malum olsun, ben uzak ülkeleri çok özledim! diye haykırasım var..
Günün ışıkları solmaya yüz tutunca, Kasvetin sokaklarına dalıyorum. Simsiyah bir yalnızlık matemi, Arkamda yasımı tutan çığlıklar.. Koşmak istiyorum, Lakin her taraf çıkmaz sokak..
Ölgün şehir burası Etrafım yanık insan kokusu. Belki de.. Yanmış insan’lık kokusu bürüyor! Hala yalpalanmaya devam eden bakışlar var etrafımda, an ki, sus’maları çığlık gösterir, vaveylaya ramak kala gidebilmek bu şehirden, yollar ezberimde saklı.. sadece dur durak bilmeden, gitmek.. kıyametin saliseleri yüreğimi hoplatırken Kaç! diyorum, kendime..kaç!
Anlatılamayan cümleler var cebimde, Kaç! Diyorum,kendime..kaç! Sus’muşları, “Sus” edilenleri, Sus kuyusundan çıkarmaya gidiyorum.. Mahşeri meydanda avazım çıktığı kadar bağıracağım! Saklanan yüzlere, bir çift lafım, yerlerde uzanan ah’larım, Söyleyeceğim işte hepsini! Yol verin zincirlenmiş yüreğime, Buluşmam var Mahkeme-i kübra’da.. Kaçıp gitmeli bu şehirden..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaklar.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaklar.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire ben de serbestle başlamıştım. Sonra heceli, kafiyeli şiirlere döndüm. Şimdi serbest yazanlara imreniyorum. Çok duygusal, harika bir şiirdi Kızım. Kutluyorum.
kafamı göğe kaldırıp; uçan da kuşlara malum olsun, ben uzak ülkeleri çok özledim! diye haykırasım var.. semra hanım bu güzel dizelerinizi kutlarım yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun selam ve saygılarrr...
Sonra heceli, kafiyeli şiirlere döndüm.
Şimdi serbest yazanlara imreniyorum.
Çok duygusal, harika bir şiirdi Kızım.
Kutluyorum.