Başımdaki yastıktır mapusane altımdaki döşek, üstümdeki nevresim akşamın karanlığında aydınlanan ampuldür yirmi beş voltluk soluk umutlardır sabahı getirecek olan sabırdır bitmez tükkenmez bir hasrettir kimse bizim gibi özleyemez sevgiliyi...
Akşam olunca mapusanede Çöker bir kasvet, sıkıntı, herkes aynı sevdadan muzdarip herkes kendi adında kadınların adı Sevda her Sevda’lı diğerini acemice kıskanır
Akşam olunca mapusanede tüm ranzalar akşamın olur volta atılmaz bahçede beton zemin dinlenmede bidon fıçı içinde yedi veren gülündür sükun dostluk çok, düşmanlık yok vukuatsız gece herkese rahat uyku diler...
Akşam olunca mapusanede süngüde kasatura, devriyede jandarma ecelim merhametsizdir, insanlar tek başına ölür mezar taşımda yazılır adım uzaktadır okunmaz, ne bir arayıp soran, ne bir fatiha okuyan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınların Adı Sevda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınların Adı Sevda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akşam olunca mapusanede süngüde kasatura, devriyede jandarma ecelim merhametsizdir, insanlar tek başına ölür mezar taşımda yazılır adım uzaktadır okunmaz, ne bir arayıp soran, ne bir fatiha okuyan...
Çok acıydı okurken bile:( Kimbilir yaşarken yazarken ne kadar acıttı
Akşam olunca mapusanede
süngüde kasatura, devriyede jandarma
ecelim merhametsizdir,
insanlar tek başına ölür
mezar taşımda yazılır adım
uzaktadır okunmaz,
ne bir arayıp soran, ne bir fatiha okuyan...
Çok acıydı okurken bile:(
Kimbilir yaşarken
yazarken ne kadar acıttı
Kutlarım değerli şair Kemnur