Yağmur ormanlarına doğan güneş gibisin Seleni, yitimin intişarından akan bir avuç su gibisin. Acıtma canımın mecalsiz hükümranlığını Ben kan revan olayım, seni kollayayım, seni koruyayım seni koklayayım yağmur ıslaklığında, hiç paylaşmayayım! Sıkıldım artık düzeysiz yaşamlardan anla beni ne olur... Farklı şeyler yaşayalım...
Islak bir gece batımında bana seslendiğini duydum. Yağmur ormanlarında yağan yağmur gibi fantastikti sesin...
Dilin tanrı olduğunu ilk sende gördüm... Bana öyle güzel şeyler anlattın ki, ben tanrısızlığı ilk kez seninle reddettim - bir tanrı edasıyla- karanlıkları açtın, bir daha, bir daha doğdun Seleni, her doğduğun bir başka güzellikti, ben şahit oldum, âşık oldum Seleni, sana delicesine, kara sevdalın oldum... .../...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELENİ'YE MEKTUP-1... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELENİ'YE MEKTUP-1... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OF...TMM... RAHATLADIM BAK ŞİMDİ... ÇALINTI SANDIĞINI SANDIM DA ÖDÜM KOPTU... YAŞIM 62. EVE VE O2 MAKİNASINA BAĞLI YAŞIYORUM. AKCİĞERLERİMİN % 7'Sİ İŞ GÖRÜYORMUŞ, % 93'Ü CORTU ÇEKMİŞ...... 2009 DA PROFUN BİRİ CİGARA İÇMEZSEN İKİ ÜÇ SENE DAHA YAŞARSIN DEDİYDİ, BEN CİGARA İÇMEYE DEVAM ETTİM Kİ, 2, 3 SENE SÜRÜNMEYEYİM DİYE, AMA HALA ÖLMEDİM VE SÜRÜNMEYİ SÜRDÜRÜYORUM. BU ARADA ÖYKÜ VE ŞİİR FİLAN YAZMA TAKLİTİ YAPIYORUM... AMA KALBİM ÇOK SAĞLIKLIDIR. O HENÜZ 20'SİNDE... :)
:) Bu derinlikte şiir yazabilen biri için ya çok gençsiniz ya da çok neşeli dedirten bir cevap bu. Kastım o değildi efendim. Şiir özgün yazılan duygu tanıdık.