Adımı unuttum adı olmayan yerlerde. ne in ne cin ne beni Âdem.
…
Adımı unuttum adı olmayan yerlerde. Geçip gidenlere bakarak...
Asaf Halet Çelebi
Bir yalnızlık günahıdır sırtımda konaklayan. Ardında Sabretmeyi bekleyen bir çift avuç.
Bu sabah Ellerim boynumun arasında Gözlerinde konaklıyorum. Göz bebeklerin ağır hastalar gibi iç geçiriyor Dudaklarıma.
Ey sen! Kıblemin yönüne uzanırken ayak uçların Şahadet koy dudaklarımın arasına. Biraz öp Biraz öl(dür)
Sonra Kavmine b/ağla yetim yanımı Yüreğim yüreğine hasret! Öyle özledim ki Bitmeyen bir ayrılık Geçmeyen bir zaman var Aramızda.
Öyle ya… Ne zaman kinayesi bozulsa hücrelerimin Bir kıyamet kopar başucumda. Sonraları Gerimden başlarım seni saymaya Sendin! Aslıma değen sevdasında üşüdüğüm Sendin! Her bakışında göz bebeklerinde küçüldüğüm…
Şimdilerde Eskiden kalma yaralı bir hüzün Yolunda üşüyen bir ayrılık Küflü duvarların üzerine kazınmış ‘’ Seni Seviyorum ‘lar ‘’ Ellerimi ceplerime sıkıştırarak Üşür bakıyorum ardın sıra.
Ölüm ıslak ıslak Soğurken göğüs ucumda ‘’ Ellerini ver… ‘’ diyorum Ellerini A n l a Gebermek için Azrail’i bekleyemem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhrip şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhrip şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm ıslak ıslak Soğurken göğüs ucumda ‘’ Ellerini ver… ‘’ diyorum Ellerini A n l a Gebermek için Azrail’i bekleyemem.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Ölüm ıslak ıslak
Soğurken göğüs ucumda
‘’ Ellerini ver… ‘’ diyorum
Ellerini
A n l a
Gebermek için Azrail’i bekleyemem.
Şiir baştan sona güzel ama final ayrı güzel kutladım...
Saygı ile