Dudaklarının ârafındayım Hévâl. Kelimelerinin tam ortasında, Küfrüne karışmış harflerin tövbelerinde Duâ kusuyorum ruhunun bir köşesine. Tadımlık bir yağmur düşecek Gözlerimden, gözlerine. Topuklarımda ağrıyan ayrılık Göğsümde yeniden sancılanmadan ‘’ Gitme ‘’ diyorum Hévâl Dokun hücrelerime Ellerinle… B i l i r i m Tadımlık bir öpüş yetmeyecek ‘’ Bırakma ‘’ Saçlarım karışırken gülüşüne —Öp hadi, yine…
Dudaklarının ârafındayım Hévâl. Kirpilerinin yetimiyim yıllardır Gözlerinin karasında uyuyup, Sana defalarca uyanasım var. Sensiz tenhalaşır Şehir Sokaklarında bin bir türlü yalnızlık var. Ellerin bıraktığın yerden yıkar Hasretin tarumar Hani gelse ölüm (diyorum) Ölüm bize hâr.
Dudaklarının ârafındayım Hévâl. Parmak aralarının boşluğuna sığsa ömrüm Sana yaşamak için yeniden ölesim var. Geldin ya Hévâl İblisi imana getiresim, Kıyameti kopartasım var. Hévâl Sen yâr Sen sâbır Sen şahadet şerbetini tek seferde yudumlayışım. Dizlerimi büküp Sana binlerce şükrüm var.
Dudaklarının ârafındayım Hévâl Kessen parmaklarımı Gersen çarmıha Akmasa yaşım Durmasa kanım Ölümden korkmayan ben Ödüm kopar gitmenden. Nutkum tutulur, kısılır sesim Gitme Hévâl. Dudaklarının ârafındayım Dudaklarım ki kana kana sana susar Dilim sus’âr.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dudaklarının ârafındayım Hévâl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dudaklarının ârafındayım Hévâl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; FON RESMİ ÇOK ANLAMLIYDI..ŞİİR HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Güzel bir şiirdi..hewal..
Ve berbat bir yorumum:)))
umuda ezgi tarafından 3/26/2015 8:39:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
umuda ezgi tarafından 3/26/2015 8:39:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
umuda ezgi tarafından 3/27/2015 7:51:27 PM zamanında düzenlenmiştir.