Sen yine ılgıt ılgıt gidiyorsun Lanet okuyamadığım perdelerin rüzgarla dansında Kokun sıvanmış duvarlara Şayet yeni kömürle tutuşmuş sobam Kar etmiyor ısınmak az yalnızlık dolmuş...
İçimden henüz yazılmamış besteler geçiyor Adın kadar bilsem şu notaları (ne çıkar) Kireçleri dökülüyor duvarların Uzaktan çok uzaktan bir ezanla havalanıyor güvercinler Ve ben bir vita kutusuna başımı düşürüyorum….
Tüm yaktığım kitapların parıltısı duruyor tavanda Karşımda resmin Sendeleyerek açtığım musluk İlerde girişte boş terliğin Terli bir vakit su içmeye gelmişim…
Çorapsız her bastığım yer üşüyor Dışarıda köpek sesleri Ben Orhan Veli dinliyorum “gözlerim kapalı Ankara’da” Usul usul soluyor caddeler Sönerken kelimeler…
Ansızın gençliğim ellerimden tutuyor Yasak bir öpüşme konduruyoruz mevsimin en ortasına Sen en diri göğüslerinle beni emziriyorsun Kıyımızda engin köpüklü nehirler akıyor Suların sustuğu vakit çanlar çalıyor…
Köprüler patlıyor birden Kuşların kanadında köpükler Yağmur düşüyor sevdiğimiz ağaçların üstüne İkimiz sırıl sıklam göğe şükür göndermişiz Alnımızda ayrılık iki öpmüşüz işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖPÜŞMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖPÜŞMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebriklerimle.