** Şu sıralar ‘’ Ahmet Erhan ‘’ okuyorum. ( Türk şair ve öykü yazarı. 1958 D.Y Ankara - 4 Ağustos 2013 Ö. Y Ankara ) * Şiirlerinden esinlendiğim ve haz aldığım doğrudur. **
Üşüyor sonbahar Tut ellerimi gidelim. Durduk yere örseleniyor dudaklarım Sanki yutkunarak Sanki titreyerek.
A n d olsun Kalbimde can çekişen martılara Sabahın ıslak suretinde mahşere düşecek Ellerim. Ve boynumda kokunun bronzluğuyla Seni hissedeceğim. Gel artık Yağmurların altında Ahmakça öpüşelim.
Bilim ki gökten düşmez aşk. Bugün Kaldırımsız yürüdüm caddelerde Merhabası bozulmuş suretlerin Selamsız karşılandım sokaklarda. Dur artık Boynumun sen yanında Üşümeye meyilli dudaklarım Gel artık Sessiz, sedasız Sevişelim.
Ağaran mevsimin küf kokusunda Duvarlara yasladım gövdemi. Kim bilir kaç defa aç baktım aynalara. Bütün gidişlerine Ekmek yer gibi besmele çektim. Gırtlağımda yudumlanmamışken sana. Gel artık Yan-a yana Üşüyelim.
Tut ki ayrılıktır sona getiren bizi Ve gözlerimizi karanlığa bağlayan Biliyorum Yalnızlık darlanır ellerinde Ve kükürtlü sis sarar göğün gözlerini. Cam kırığı sevdalardan Toplanır ölüm Gel artık Toplanırken ecel Ölelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yawrum ne zamandır gelmemişim şiirlerine çok ama çok beğendim bilgine
Nerden esinlenirsen esinlen senin zaten muhteşem kalemin şimdi tüm lugatlarda arardım muhteşem kelimesini karşılayan sözleri ama buna ne şarjım dayanır ne de ömrüm
Samimiyetle söylüyorum çok güzeldi satır sonlarında vuruşlar varsın biz besmele çekelim gidenlere gittiği yerler boğazlarında kalacaktır elbet
sevgili gönül dostu gerçekten çok müstesna bir şiir okudum örgü kusursuz kurgu muazzam total olarak çok akıcı muhtevası yürek yakıcı tebrikler usta ve dost kaleme