merak etme çok yüz vermem takvimlere kaparım gözlerimi aldırmam hiç bu zulme yalnız kaldırımları doldururum bir müddet umursama çok arada öksürürsem piyanoya yanlış değen el gibi yeter ki çok çiğneme yaramı hem unutma diyorsun hani, hem üzülme!
böyledir dünya diye avut sende kendini düşerse/m hatırına kes at korkma fazla almaz vaktini hem kınadan çabuk kaybolurmuş sevdâ en’i hepsi rüyâdan uyanana dek tüm söylediklerimi unut şiirlere inat doyduğun yere uçmaksa hayat korkma kafesteki kuşları vurmazlarmış pek!
su gibi akar zaman resime başla tekrar, şiire bulaş avut birşeylerle zihnini ne bileyim bir romana uzan veya karıştır bir felsefe okumasına kendini koru parmaklarını ama müsade etme kimsesizliğin sana dokunmasına altın en iyi iletkendir unutma e mi!
çok daralırsa göğsün bunaltma kendini gecegündüz deme at dışarı nefesini eski şiirlerden birini al üzerine hem zaman dişidir demez mi kitaplar bağlanmak zaman kaybıdır erkekler unutur, kadın avutur!
şiir biter birazdan ağlama sakın, dur ( ! ) ...
bu şiiri her okuduğunda beni her hatırladığında göğsüne üç kere vur!
dedim ya, ne kadar uzak olsan da duyarım ben gözüm hep üzerinde olur!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ISLAK / ll şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ISLAK / ll şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Çiğdem hanım . Bu çalışma seslenecekti kısmet olmadı. Tespitiniz içinse hak verebilirim bir nebze. ama bir de " seslendirir gibi " okuyun derim. Ki kafiye uğraşım olmaz pek . Ama siz nasıl görüyorsanız o daha objektiftir. Teşekkürler