Keskin bir başağrısı göze vermezken aman Hafızamı zorlayan fikirler düğüm düğüm Varıp üstüne doğru isyanla gezdiğim an Gecenin kör bahtına sızıyordu tebessüm Birikmiş hüzünleri eziyordu tebessüm
Hayat külliyatında eser benim eserim Kaç evrim yaşandığı söylenecek hâl miydi Hasılı bu dünyada nerdeydi efdal yerim Bir hiçliğe sığınmak doğrusu muhal miydi Yoksa orada olmak tescilli ikbal miydi
Üzerime sürgülü ömre ait yaşamın Biri bahar biri yaz biri de hazan dolu Dörtyanı çepeçevre sancılı bir kuşamın Kışlara göç verdiği yağmur, boran, kar, dolu Cehdimle sabrın ecri bağladı eli kolu
Susmalarda maharet dili yokladı afet Bir çok içli çekişle kelam döndü tetikten Çok geçmezdi kimbilir kopacaktı kıyamet Bir pervane kanadı uçtu tahta eşikten Uykular yere düştü yaslandığı beşikten
Bin bir türlü duygunun izafeti sınırlı Yine de hayallerim mucizelerle esrik Talebin çokluğundan ruhum yorgun, can harlı Cismani tarafımdan kalbim olunca tahrik Gönül mimarı yanım, şükrü etti tedarik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Külliyatı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Külliyatı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat külliyatında eser benim eserim Kaç evrim yaşandığı söylenecek hâl miydi? Hasılı bu dünyada nerdeydi efdal yerim Bir hiçliğe sığınmak doğrusu muhal miydi? Yoksa orada olmak tescilli ikbal miydi?
Bazen sitem bırakıyoruz satır aralarında, bazen ağıt yazıyoruz. Çok şey kurguluyoruz hayata dair.Özellikle şarkı dinlerken nerelere gidiyoruz.Çok severim TSM dinlemeyi.Hele de gurbet elde yaşıyorsanız , nasıl sızlar içiniz. Çok ama çok özlemişim ben de memleketimi. Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel 7+7 Heceli beşlikler mükemmeldi. Haz alarak okuduğum şiiri ve değerli Şairemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılar. Nice böyle duygu dolu güzel şiirlere...
Biraz sitemli az biraz da öfkeli bir söyleşi olmuş gönülle. Şiir de yer yer kırgınlıklar olsa da kalem dönmüş dolaşmış sabırla şükürle buluşmuş sonunda Benim de ruh halime tercüman olmuş Kırgınlıklar, kızgınlıklar, sitemler şiirlerde kalsın dileğimle. Tebriklerimi şiirinin başucuna, büssürü sevgimi ve duamı da yüreğine bıraktım usulca gidiyorum :)
Mutluluk bulutları gökyüzünde gezerken, Işık olup kalplerde bade bade süzerken, Dünyanın ortasında sıra sıra dizerken, Fani hayat geçici, zaman tünelinde, Eserleri bıraksak... HakanKURTARAN Tebrik ederim Nezahat hanım. saygıyla...