Hâl hatır aramak artık marifet Yürekler hep hasta bir de zafiyet Batına işgence yozlaşmış niyet Hani nerde kaldı ahde vefamız. ---- ___Günbegün eksilir yasta sefamız ___Bunu iyi bilir ahde vefamız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahde Vefa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahde Vefa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahde-vefa gösterememek, işin acı yanı vefayı da yok ediyor.. Minnetle ve layıkıyla yadından bile kaçınır olduğumuz değer yargılarımız toplum yapımızın mihenk taşı hasletlerimiz ahde vefasızlığın kurbanı oldukça içimizdeki huzur, umut ve mutlulukta yok oluyor.. Şair yüreğin sesi haklı bir sitemdi.. Kutluyorum üstadem.
Senin bu güzel engin yüreğin var ya herşeye değer canım Kimi dostlar unutsa da biz vefaya bakiyiz Unutma VEFA İstanbulda bir semt adı,içinde Ahde -Vefalar saklıdır Engin yüreğine sevgiler bıraktım bacım.....
Sevgili ustam; Büyük keyif aldım. Tek kelime ile muhteşemdi. Ayakta alkışlıyorum, tebrikler. :)) Emeğinize, yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, en kalbi duygularımla sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Esen kalın…
Maalesef hemen hiçbir konuda vefa duygusu kalmadı. Ne dostlukta, ne aşkta, ne evlilikte hatta vatan sevgisinde bile Sen zaten sıralamışsın bir bir . Teknoloji ile en büyük yanılgımızda "sanal dostluk" kavramı sanırım Ne çok hayal kırıklığım var benim bu sahte dostlara ilişkin ve vefasızlıklarına dair Nadir de olsa güzelliklere güzel kalplere değiyor yüreğim senin gibi :) baştan sona ibret dolu her anlamda doğru tespitlerle dolu şiirine yürek dolusu tebriğimle ablam. Gönül bahçemin en güzel çiçeklerini ve büssürü sevgimi bıraktım şiirinin başucuna gidiyorum :)
Malesef değerlerimizi gün be gün yitiriyoruz, Sizin gibi değerli şairlerle yaşıyoruz bunları, Yazan kalemin daim olsun. Saygılarımla değerli şaire......
Unutur olduk pek çok değeri ve hoşluğu terk ettiğimiz gibi. Yoksa kendimizi de mi yitiriyoruz da farkında değiliz... Niyet tek önem arz eden ama kimin nazarında önemli ki...Varsın ötelenelim varsın örselenelim niyeti her daim kollamalı en azından kendimiz ve benliğimiz için makbul tabii ki Yaratan'ın nezdinde. Hala umut var mı acaba? Olmalı ve olacak da varsın bir rüya olsun gözümüz açık gördüğümüz. Varsın görmezden gelinelim illa ki duyup gören olacaktır. Ne güzeldi şiir yoruma zorlandığım. Can-ı gönülden kutlarım sevgili Nezahat Hanım. Sevgi ve selamlarımla yürek dolusu...