hani diyorum yine her yer o ıtırla koksun kucaklarında sallanalım ezgilerin ıslanalım hafiften gökkuşağı giyinsin dört bir yan razıyım cakadan çalımlar kuşansan istemez miyim yüzüme baka baka abiye cümleler kursan aklından geçenleri resimleyebilsem meselâ sesinin sıcağında ısınsam
içim içimi yiyor çok param olsa ayrılmazdık belki söylemesem olmaz bir yanımda zırh gibi dikili saçma geliyor uzaktan bakınca bunca kalabalık hınca hınç hareketlilik neyin peşinde insanlar aşkla randevu bir an gün yirmi dört saat! seçim konvoyları kadar beklentisiz bunca zimmet utanmazlık hezimet neye delâlet bu darası alınmamış sefâlet sevgisizlik deme sakın aç gözlülük, doymazlık bunu kendime hakaret addederim
suçludan korkmaktan ya da utanmaktan başka nedir sorgularda paravan kullanmak şimdi kime âit bu kulak memesi kıvâmında dört başı mağrur benlik tadında dövülmüyor mu eskisi gibi kahveler neden yüzümüzdeki kıraat bozgunluğu hani onurdu en büyük zenginlik o nur?
yazıyorum yine Allah ne verdiyse bir dünya okuyor, zenginim seni ilk kucakladığım gibi ümmi, değilim âdet edindim artık sağ gösterip ölü gömüyorum sürekli pencereleri göğe bakan bir evim var artık evliyim!
hem ehilleşti artık " bilinci nasırlı bahçıvan çaresizliğim" artık yazmak için yırtılmış kağıtlara düşen yaş değilim gül dalına zakkum aşılanmazmış öğrendim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zakkum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zakkum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazıyorum yine Allah ne verdiyse bir dünya okuyor, zenginim seni ilk kucakladığım gibi ümmi, değilim âdet edindim artık sağ gösterip ölü gömüyorum sürekli pencereleri göğe bakan bir evim var artık evliyim!
öptüm imgeyi.