Sen gelirdin kış düşerdi Üşürdü akşamlarım Aklımda sevdiğim yanların Serçeler Çiçekler Pencereler Hiç durmadan yanıp yanıp sönmeyen şu şehirler….
Sen geçerdin hep geceleyin Şiirler sulu sepken dökülürken sokaklara Yorgun yapraklarda toprağın kokusu Az ileride çıplak kiraz ağaçları Ne de yakışırdı küpelerin Rüzgar sallarken baharlı saçlarını…
Üşütmezdi bu yüzden bu iklimler odalarımı Karşımda karanfil kokulu düşlerin Terliğin Geceliğin Çay bardağın Sehpamda azizeleri andıran sıcak duruşun…
Dakik vardiyalı hep şafak vakti uyanışım Kokun çalmış zilleri (yine) Dışarıda uyanan serçelerin ilk şarkısı Yalın ayak bir kuşluk zamanı hem de son kasım…
Ah bu nasırlı dizlerim her seferinde düşmese sana giden koridorda, şarkılarla sana koşmaz mıydım sen bu denli uzak yerlerde uyumasaydın…
Sen ağaçları severdin Ben küçük ömürlü saksıyı Bu sardunyalarda yüzün Bu şiirlerde sesin Sen toprak olmayı severdin En çok da yağmurların tenini ıslamasını İşte bu yüzden ben gözlerime bulutu öğrettim Yokluğunda yeşil kasın diye yastığın….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASTIKLAR.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASTIKLAR.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bahar koklarsın yeni doğmuş bebek gibi Yeni güne açan papatyaları taç yapar takardın altın sarısı saçlarına Bu şiirlerde aşkımı yağmur yağmur yağarsın
Sen bahar koklarsın yeni doğmuş bebek gibi Yeni güne açan papatyaları taç yapar takardın altın sarısı saçlarına Bu şiirlerde aşkımı yağmur yağmur yağarsın
saygılarımla