(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FARKINDA DEĞiLSiN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FARKINDA DEĞiLSiN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım evi yine taşıdık o yüzden evde net şimdilik yok
bu kez kendi evimize girdik :)
yanii benim çocuklardan biri yine ses yapıştırma programını silmiş nasıl olduysa işte ortada kaldık yine yksa sonraki şiire ses olacaktım daaaa imâ nız üzere inanki bak yoksa bendenize şerefdir dostum kusura bakma. İndirelim o zaman yapayım inşaallah
Teşekkürler. Tebrik ediYORUM ... Selamlar ... Marka şiirler okumak doyumsuz oluyor . Sağ olasın ... Sıkışık zamanda yazdım yoksa senin şiirlerine kısa yorumlar yazmak bana yetmiyor .. ......... Gözüne acı yaş değmesin Aktürk ..
Bildiginiz gibi en deger verdigim yorum ELESTiRi/YORUM lardir.
Hakli olup olmadigina bakmaksizin, her iyi niyetli yoruma koca bir TESEKKÜR'ün yaninda o an icin mevcut tüm boyamizi da ikrâm ediyoruz :)
Elestiriye gelince;
Mâlumunuz, kalemimizle nacizâne basta nefsim olmak üzere uyarilarda bulunuyoruz. Bazen "Ben söylerim kara kalem yaziyor", bazen de kalem yaziyor, ben ders aliyorum.
Belirttiginiz dörtlügü belirttiginiz sekilde yazmis olsaydim "SIRADAN" bir dörtlük niteligi daha fazla olurdu. Oysa gâyem bu kez "YAPRAGI" konusturmakti.
Yaprak diyor ki; Ey insan! Mevsimleri hep yaz sanma! KIS var, güz var, hazan var! Dalda yesil durmazsin. Genclik birgün gider elden! Bir rüzgâr cikar sararan yaprak dahi kalmaz dalda, düsersin...Ölürsün. Nasil ki düsen yaprak nice ayaklar altinda ezilirse, senin de üstünden gecenler olacak! Sadece börtü-böcek, karinca, örümcek degil, bizim yurdumuzda oldugu gibi, maalesef, yolu olmayan mezarinin üzerinden atlar, ZIPLAR, cok kez de ezerek, cigneyerek gecerler. Yâni YOL OLURSUN...YOL!
diyor yaprak.
Beni ve kalemimi dinlemeyen belki yapragin sesine kulak verir düsüncesiyle biraktim, o söyledi, ben yazdim bu dörtlükte.
7+7 ve 6+5'lerde top cevirmek kolaydir.
4+4 dar sahada ancak bu kadar oluyor Nurani Hocam :))
Ziyaretiniz icin cok tesekkür eder, güzel bir haftasonu gecirmenizi dilerim.
Kendine gel, gözünü aç Vazifen ne? Nedir amaç? Gökten gelen suya muhtaç Dalsın farkında değilsin.-----------------------------------------kotu kalplileri utandiracak dizeler.helal olsun
Rabbim farkına varanlardan men arefe nefsehu fekad arefe rabbehu sırrına mazhar olanlardan,kendi imtihanından kendi beraat eyler,merhameti ve azamati iler muamalede bulunur cümlemize. gönül sesi enfesti,Rabbim sizi bermurad eylesin. selam ve saygılar sunuyorum.
üstadım evi yine taşıdık o yüzden evde net şimdilik yok
bu kez kendi evimize girdik :)
yanii benim çocuklardan biri yine ses yapıştırma programını silmiş nasıl olduysa işte ortada kaldık yine yksa sonraki şiire ses olacaktım daaaa
imâ nız üzere inanki bak yoksa bendenize şerefdir dostum kusura bakma. İndirelim o zaman yapayım inşaallah
saygılarımla