Düşen yaprakta bahar Son düşen sarı Ve sana sarılmak Tenhalar çoğaldıkça daha çok…
İklimler üşürken dışarıda İçeride derinden bir yer sunmak Gaz lamalı telaşlı dokunuşlar Gölgelerden barikatlı anlar….
Akşamlar çökmüş çatılara Son kırlangıç da havalandı Sarkık göğüslerin uçurum uçlarım Bir öpsem ha düşeceğim Tüm sığınmacılığım zaten kimliksizken…
Emzirilmiş mazinin açan tüm çiçekleri Ah çiğdemler Kar/delenli mevsimsel sevişmeler Ak yağmurlar düşecek az sonra….
Üşümek olmaz çınar bu denli korurken ruhları….
*
Şehirler yanarken biz gezinirdik Genzimizde o derin ezgiler Sen yalpalardın Ben düşerdim bir kaldırımın en sol yanına…
*
Bana kadınlar gülerdi ben aya gülümserdim Sen beni alıp götürürdün Duvarı kurak toprak odama Lambalarımda sen kelebek Tavanlarda rüyalar/ın….
*
Başım dönerdi Konardı saçların yastığıma Ben tutuşurdum Terli sabahlarda perdeler paslı parmaklık Hangi yana baksam Güneşte sen Utangaç kalacak çıplak sözcük…
*
Yeniden dirilmeleri saymadan Gel öp gideceğim Cehennem ne sıcak Kucağımda bir dolu üşüme Yalnızlık yağarken bir iklimde Kurulanmak kabarmış toprakta…
**
Dur dur seni öylece öpeceğim Senin bu ulu bulutları sevdiğin gibi Gri bir buse bırakacağım sana Sonrasında sokaklar üşüsün Yaktığım yorganların gölgesinde isli bir sen Kal işte dumanlı penceremde Sislerde senin gölgelerin …
.
Ben sisli geçmişi unutulmuş gelecekten umudu olmayan bir yolcu aşkının sarhoşluğu ile düşüyor yüreğim nem kokan kaldırımlara. .... " nazlıgül" şaireme teşekkürler dizeler için..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİS.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİS.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne radyosu...? oku dostum oku dostum izin ne demek...Okunmak ses olmak farklı bir yerlerde ne güzel benim için... teşekkürler şiir yoldaşı....sonsuz saygı ve selamlarımla...
Şehirler yanarken biz gezinirdik Genzimizde o derin ezgiler Sen yalpalardın Ben düşerdim bir kaldırımın en sol yanına…
........................... Ben sisli geçmişi unutulmuş gelecekten umudu olmayan bir yolcu aşkının sarhoşluğu ile düşüyor yüreğim nem kokan kaldırımlara. ..... tebrikler sevgili arkadaşım..
Şimdi benim içim bu güzel sözler karşısında şımaracak .. teşekkürler içimden gelerek yazdığım dizeleri şiirine eklemen beni mutlu etti.Belki bu dizeler burada kalmaz.Bir anda şiir olarak akıverir.
Ah nazlıgül bu ne güzel dizeler...Az boş bıraksam kendimi neredeyse şımaracak içim...Bu yorumda kalmayacak kadar değerli mısralar bu yüzden alıp ekledim şiire ve keşke sende bu mısraları kalıcı kılmak için yazsan dedim sayfaya...ne dersin... teşekkür etsem yetmez,,mavi az gelir ,,, şiire eklesem,,, ne desem az işte... teşekkürler dostum...
kutluyorum...saygılarımla.