Okuduğum bir şiire yaptığım yorum-nazireydi aslında, bir kaç cümleyi değiştirdim şiir oldu...:)
Onca tozu toprağı kim temizledi sanıyorsunuz Kuruyan yaprakları yeşerten kim İlk yağmur ne zaman yağdı hatırlıyor musunuz?
Nilüferleri okşayan rüzgar Söğüt dallarında şarkılar Kimin eseri bu güzel hayat Yıldızlar uçuşur mutluluktan “Ay” en çok hangi mevsimde parlar
Su yürür, bütün canlılar uykuya Ufuklar mora bürünür Kızıla boyanır dağlar taşlar Gören göze, manzara ise manzara Siz isterseniz Nisana yazın Ben güzellikleri yazacağım Eylüle
Bakmayın öyle hadi Siz de tutun bir ucundan Şiirlerle temizleyelim Eylülü Der-dest olmuş sicilinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Der-dest şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Der-dest şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kalem buna pire için yorgan yakmak denir Her toplulukta kendini bilmezler var ve olacaktır. Bizleri güzel şiirlerinizden ve harika yorumlarınızda mahrum etmeyin lütfen. Bekliyorum
unutmadım öğretmenim, unutmadık sayfanıza uğruyorum ama yazdığım en insanı cümleleri yüzünden manevi saldırıya uğradım biliyorsunuz. Elim gitse yuregim izin vermiyor bir iki cümle yazmama. Bana biraz zaman verin ne olur. Eğer icome bu hadisesi çözebilirsiniz ilk geleceğim şiir sayfası sizinki olur bilesiniz. Sonsuz saygılarımla.
Su yürür, bütün canlılar uykuya Ufuklar mora bürünür Kızıla boyanır dağlar taşlar Gören göze, manzara ise manzara Siz isterseniz Nisana yazın Ben güzellikleri yazacağım Eylüle
Bakmayın öyle hadi Siz de tutun bir ucundan Şiirlerle temizleyelim Eylülü Der-dest olmuş sicilinden...
18 Eylül 2014/Hatice Ak
Anlam ve anlatım mükemmeldi severek okudum Usta kalemi ayakta alkışlıyorum Yüreğin var olsun ____________________________Selam
Sonbahar elbisesini giymiş bir kır bağı Yeşille mercan arası ne kadar renk varsa almış üzerine Bekler sessiz sakin Görevini tamamlamış olmanın huzuru içinde Umurunda değil esecek olan hazan yelleri Biraz ileride bir armut ağacı Alacalı gölgesini seyretmekte. Sanki seranat çeker kavak ağacı Umurunda değil mevsin hazanmış. Uzaklarda bir yol gözükür Kimden gelir kime gider Acaba sevgiliye gider mi? Diye bir hüzün salıverir insanın içine Küllenmiş özlem kora dönüşür birden. Derinden bir ah çekmekten başka şeyde gelmez elden. Aman boş ver, birazdan hazan dökülecek esen yelden.
Özür dilerim şiir ve resim o kadar iç-içe olunca insanı duygulandırıyor. Güzel şiirdi yüreğinize ve kaleminize sağlık. Saygılarımla selamlar....
Bakmayın öyle hadi
Siz de tutun bir ucundan
Şiirlerle temizleyelim Eylülü
Der-dest olmuş sicilinden...
eylülün bıraktığı izi temizlemeyi şairlerin yüreği kaldırır mı bilmem................
Sararttığı yapraklar gibi nice yürekleri sararttı.
............................................................
çok güzeldi..................kutluyorum
selam ve saygılar