önce kendinden başlar durgun suya atılan taşla çıkan dalgalar başlangıçta bir noktadır büyüdükçe, büyür halkalar dalgalarla benzeşen çok yönleri var
tam bunalmışken sıcaktan bir pınara ulaşmak gibidir serin sulara dalmak ruhunu temizlemektir sevmek meselesi
el sürmeden hissetmek gülün kokusunu çiçeklerinden dinlemek kiraz ağacının öyküsünü bademler gibi zamansız açmak cama vuran yağmur damlalarına duygulanmaktır sevmek meselesi
bir çekirdeğin filizlenmesi toprakta arının kekiğe konması bulutsuz gecede ayın tebessümü her sabah güneşin yeniden yükselmesi ufuktan sımsıkı tutunmak hayata işte budur sevmek meselesi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmek meselesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek meselesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Ve sonra derin ve büyük koskoca bir okyanus olur içindeki. Ne bir taşla çıkar dalgası ne de bir güneşle ısınır yüreği. Öylesi bir fırtına ya da hafifçe bir rüzgar, Alıp götürür kalbini her gece uzaklara.
Sabah olur ve uyanırsın göz göze uyanmış gibi güneşin o doğuşunda. Gözleri ise bir pencere uzaklığında. Elini götürdüğün o yerde sıcaklığı, sol tarafında bir kımıldanma.
Harika bir eser okudum. Gönülden kutlarım. Kıymetli kaleminiz dert görmesin daimi olsun.
Kıymetli Şair Dostum. Güzel duygularla bezenmiş, İtina özveriyle yazılmış, Nakış nakış dizilmiş, Bu Güzel Eserini, Can-ı Gönülden Tebrik ederim Kalemin yüreğin var olsun. Rabbim nicelerini yazdırsın. Okuyanı,anlayanı çok olsun. Sağlıklı,huzurlu bir yaşam dilerim. Selamlar Sevgiler.
Sevmek sadece insanı sevmek değil ,doğayı canlı cansız her şeyi sevmek asıl olan. Çok güzel anlatmışsınız müdürüm kaleminiz daim olsun. Tebrikler saygıyla
Sevmek meselesini en güzel ve anlamlı bir şekilde ifade eden harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Her gönlü mutlaka, biliyor Hüda
Hepinizi ona, emanet ettim
Hakkım helal size, dostlar elveda