(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlk adımı sen at şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlk adımı sen at şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlünce kanat çırp kuşlarla Kötülük gelmez hiçbirinden Korkma sevmekten sevilmekten…
Vakit hazan bak Ne kadar ömrün var yaşayacak Bu günden tezi yok Yeni bir hayata başlayacak...
BİLMİYORUM NASIL ES GEÇMİŞİM..OYSA HER ŞİİR YAZILDIĞINDA UĞRADIĞIMI SANIYORDUM..SANIRIM İZİNDE YADA BU " angut" UN BOZUK OLDUĞU BİR ZAMANA RASTLAMIŞKİ GÖRMEMİŞİM..GÜZELDİ ŞİİR ANLAMINDA..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..EMEĞİNİZ VAR OLSUN..
Sev sevebildiğin kadar Sadece sana ait Ve senin bu hayat Tut ki yeni doğdun İlk adımı sen at........... evet bu hayat bizim yaşam gerek dolu dolu ama ilk adım
hep keremsarımdır bu konuda elif hanıma katılıyorum .... sevgiler...
Gönlünce kanat çırp kuşlarla
Kötülük gelmez hiçbirinden
Korkma sevmekten sevilmekten…
Vakit hazan bak
Ne kadar ömrün var yaşayacak
Bu günden tezi yok
Yeni bir hayata başlayacak...
BİLMİYORUM NASIL ES GEÇMİŞİM..OYSA HER ŞİİR YAZILDIĞINDA UĞRADIĞIMI SANIYORDUM..SANIRIM İZİNDE YADA BU " angut" UN BOZUK OLDUĞU BİR ZAMANA RASTLAMIŞKİ GÖRMEMİŞİM..GÜZELDİ ŞİİR ANLAMINDA..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..EMEĞİNİZ VAR OLSUN..