(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz yağmuru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz yağmuru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden sayfanıza yansımış akıcı bir dille yazılmış anlamlı duygusal içerikli eserinizi beğeniyle okudum her daim böyle güzel eserler görme dilek ve temennisiyle yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgiler kalın sağlıcakla
hasattan sonra hayal kırıklığına uğrayanlara umut yüklü bahar müjdesi, Kavuşmayı bir sonra ki hasada bırakan sevdalıların yüreklerindeki yangına dökülen su, nisan yağmuru değil ama öncüsüdür yaz yağmuru.... yağmur ve toprak kokusu kadar hoş ve güzeldi şiir kutluyorum.... selam ve saygılar
Hep süprizlerle doludur mübarek yaz yağmurları,beklenmedik zamanda gelirler hep unutulan sevgililer gibi. Üzülür müsün, sevinir misin, bilemezsin çoğu zaman. Ama çok gariptir hep bir serinlik verir insanın içine daha doğrusu yüreğine. Şiirde yaz yağmuru gibi oldu, özlenip de ne zaman geleceği bilinmezken hatta ümit kesmişken çıkageldi; çisil- çisil ve de serin toprak kokusu yoktu ama sevgi kokusu vardı. Güzel şiirdi kutluyorum Saygılarımla selamlar...
yaz yağmuru bunun adı... toprak kokar, buram buram....
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÖZLEDİK KALEMİN TADINI....UZUN BİR ARADAN SONRA ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Yağmur ve ıslanmanın lezzeti ancak bu kadar güzel tasvir edilir. Ben de çok severim yağmuru ve toprak kokusunun rayihasını. Betimlemeler bu kadar mı güzel oturur yerine.selam olsun o güzel yüreğine sevgili Hatice.
Bu gün sayfamda bir yorumunu okudum ve merak ettim sizi kötünüz bir müddet. Özledim ilham kaynağı yorumlarınızı. Hoş geldiniz canım sevgiler hoşça kAlın
Güzel tasvirler olan, yavas yavas tane tane okunması gereken ayrıca okurken insanın kafasında canlardırması gereken ramazan bayramı şekerleri tadında, ayrıca resimle bütünleşmiş bir şiir. Sözün özü çok güzeldi :)