beklenmedik bir anda bir bakışma, bir tebessüm belkide güneşin doğuşu gibi aşk hep tesadüfleri mi severdi
artık bütün otobüs ve hatta tren, uçak yolculuklarımda koridor tarafındaki koltukları tercih ediyorum nasılsa apronda, rıhtımda ve kaldırımlarda kimse beklemiyor ki aşk hep tesadüfleri mi severdi
sıkça seyahat etmek durumunda kaldım hep ve hep bir ağaç gibi tek bir kere yolcu edilmiş ve bir kez el sallanmıştı ardımdan kopmamak için fazla ince geldi aşk hep tesadüfleri mi severdi
o da son veda içinmiş bilemedim kocaman bir boşluk oluşmuş yüreğimde o günden sonra ne kimseyi sevebildim ne de güvenim kaldı beşeriyete aşk ne beni sevdi, tesadüfleri ne de
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ne beni sevdi ne de tesadüfleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ne beni sevdi ne de tesadüfleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey değişken mevsimlere indirgenilmiş gibi. Kışta bir yalancı bahar... Tam bahar derken bastıran kış... Ne durduğu, ne duracağı yeri bilemeyen insan......'' ve hep bir ağaç gibi tek'' İçten kaleminizi kutluyorum, selam ve saygılarımla.
Aşk yok artık yaşantımızda ''Elektrik aldım, alamadım''. Akşam elektrik aldım sabah oldu elektrikler kesildi olay bitti. Artık bakış açımız böyle olsun Hatice hanım. Aşk yılarca yürekte taşımaktır, terk edilmiş olsanda. Bu yoklara yazılmış güzel serzenişinizi çok sevdim kendi hesabıma. Kutlarım, selamlar.
Aşk bir tevafuk. Aşıksan rengarenk ufuk. Tesadüf değil kalbin yarısını bulmak. Yarımları bir edip bir bütün olmak. Dünya yalan aşk baki. Ölümden gayrısıyla yitirme ta ki.