Senin olmadığın yerde Sensizliğin ihtimalsizliğinde Gözler bilinçsiz bakar, rastgele. Alışkanlık işte… Sen varken hayata severek bakardım. Sen yoksun ya, sevgili bakışlarım da yok artık. Sen gittiğinden beri içimdeki çocuk kayıp. Mevsim Kış, Seninle dört mevsimi Gülbahar yaşadıktan sonra, koyuyor soğuk… Düşlerim yağıyor sokaklara, bembeyaz bir örtü Mümkünü yok ya, geçersin de, izleri kalır ayaklarının. Belki… İzlerinde bulurum seni ya, Meçhuldesin, uzak bir meçhulde, Nasılsın, kiminlesin, canın sıkılıyor mu, üşüyor musun? Ekmek kavgasında mağlup musun gene hayata? Gene beni düşünüyor musun?
Ben çok kötü durumdayım, yalnızım, can sıkıntısından ölmekteyim ve evimin sobasını yakıvermiyor kimse ve ben hayatın tüm kavgalarında hükmen mağlubum…
Gözlerindeki sevgi, dudaklarındaki gülücük bedeldi her şeye Nasıl da alt ederdim tüm zorlukları. Nasıl ki kapattın tüm kapılarını açmamacasına Kolum kanadım kırıldı, Yokluğun büyüdü yıllarıma, Dönmeyeceğini bile bile… Gidip de dönülmeyen bir meçhuldesin, çok meçhulde! Ama ben sana özlemimi hep/çok büyüteceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEÇHULDESİN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEÇHULDESİN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seninle dört mevsimi Gülbahar yaşadıktan sonra, koyuyor soğuk… ..... Sen gidince ne gülüyor yüzüm ne dilim konuşuyor. Duygularım inzivaya çeklimiş gibi.
Kendi yalnızlığında,sevdiğinin nasıl olduğunu, her şeyin yolunda gidip gitmediğini soran bir adam. Ve özlem son noktada..gelip sobasını yakıverse diyorsunuz..
İNSANLAR ÖLENE ACIMAZ OLDU...YÜREKLER NASIRLANDI MI NE.. KAYINVALİDEM 36 YAŞINDA DUL KALMIŞ, 5 ÇOCUKLA, KENDİNİ ONLARA ADAYIP HEPSİNİ ADAM ETMİŞ... BENİM ANAM DUL KALDIĞINDA TAM 52 YAŞINDAYDI, SANIRIM KISA SÜRELİ 3 EVLİLİK DENEMESİ YAŞADI, YÜRÜTEMEDİ. BİDAA DA DENEMEDİ...:) BELKİ DE 4.CÜYÜ BULAMAMIŞTIR...:) BEN, KENDİ EŞİMİN SAPIK SUPUK KISKANÇLIKLARINDAN NEFRET EDERİM FAKAT ONUN SADAKATI, VE ÜSTÜME TİTREMESİ HAYATIMI RAHAT GEÇİRMEMİ SAĞLIYOR. VE TABİİ BUNLAR KÖTÜ HUYLARINDAN BASKIN GELİYOR...:) SAYGIYLA
Ve sen gidersin, kış düşer tüm etrafa, paramparça olur bakışlarım gözlerim gittiğin kapı eşiğinde, unutup dışarıdaki ekmek kavgamı durmadan doyururum yokluğun, duvarlara sinmiş kokun tek sermayem..Ve ben seni büyütürüm durmadan meçhullüğün Mecusi düşlerinde, yine yakar mıyım ki bilmem, ki yaksam da ısıtır beni kenarında sarıldığımız soba...şimdi yokluklarını biriktirip bir şiiri emzirirken seni az taze tutmaya çalışacağım bir mısranın gölgesinde sonra adını bir şiire verim örteceğim üstünü....sen üşüme diye sen hep yanımda kal diye.....
Can ağabeyim şiirine dalıp giderken içimden böylece mırıldanı verdim.Ve her zaman olduğu gibi çenem fazla düşmeden okuttuğun için teşekkür etmeliyim dedim.... Teşekkürler okuttuğun şiir için....
en derin saygı ve selamlarımı sunarım....(Murat Kardeşin)
yazdıklarımın tek suçlusu senin ilham dolusu mısraların, beni alıp götürdüyse senin şiirin, tek suçlu senin şiirin...Yazılana değil yazdırana bakmalı bence... Ne yalan söyleyeyim kıskanarak okuyorum hep şiirlerini ( yazlarını dememe gerek yok sanırım) bu yüzden az suçluyum kıskanarak seni okuduğum için...
Unutmadan mavi bir onur verdiğin için teşekkürler Can ağabeyim....
sonsuz saygı ve selamlarımlasın her daim....Kardeşin Murat...