Ağustosun kızgın güneşi tüm çiçekleri kuruttu da haberi yok saçlarıma düşenlerin mevsimin yaz olduğundan Hala buz gibi bir yokluğun kırağısındayım... Ve bu kez adı mechule cıkan o vefasız yolcuya hiç bir şikayetim yok ! Çünkü içimde firar eden bir ölüm mahkumunun hatıralarıyla beslediğim nefretimin dikenleri benim hayatıma batıyor..
Yaşadıklarımı ben... Onun adına ne istiyorsam Allah biliyor. ve artık kabulumdür ihaneti... Ben bu aşkta hiç birşey kazanmamış,boşa yorulmuş... sahne arkası oyalanmışım...
Şimdi sorarsanız ki kerevetine çıkamadığım kısacık bir masalı bin asırlık bir ızdırapla üç günlük bir ömre sığdırmayı nasıl başardım sayesinde ve nasıl başardım onu öldürmeyi hiç olmadık bir yerde... Ben de bilmiyorum. yardım almış olmalıydı en başında bu hikaye Belkide onun sayesinde, Bir anne elleriyle sürüklenmiş olmalıydı,kötü yerlere..
~ ~ ~
Bu günlerdeyse, aylardır yüzümde süren kargaşayı görenler, İçimde kopan bu kasvet dolu,beyhude günlerin ötesinde bir yerlerde kuş cıvıltılarıyla süslenmiş yarınlar olduğunu söylüyor Umut vaad ediyor dostlar... Ama ne yazık ki tek bir fısıltı bile duyamıyorum o diyardan... Belki de bunlar da yalan,onlar da yalancı veya yalanlar...
Kim bilir Belki gün gelir O günler gelir,beni arar... Arar da... O gün çok geç olur... İntikamım acı olur ve beni asla bulamazlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OyalanmışıM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OyalanmışıM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kabuk bağlayan yara debreşmeye başladı
kutlarım yorum harika