Okuduğunuz şiir 23.8.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Remzi KURNAZ (sSerzeniSs)
Hala Kundaklık bu Acım
Mağlubiyetimin kırkı çıkıyor bu gün...
Etimin kemiğimden sıyrıldığı gün bugün Oysa ruhum yaralarımdan henüz kırk dakika uzakta ve mahzun hala... bense bir zamanlar sırtımda esen yalan rüzgarlarına inat sevdiğime bir türlü yakıştıramadığım kıyafetin o çirkin dekoltesinden aldığım soğuk şifanın can alıcı kırgınlıklarını döküyorum sayfalara... Hemde bile bile hiç durmadan ve ısrarla tazeleyerek... diri tutuyorum mikrobunu ...
Kim bilir belki de bu yüzden hala kundaklık bu acım. Bu yüzden bu kucağımda zırıl zırıl ağlayan sütten kesilmiş umutlar kaldı sadece bende ... Bir Haziran gecesi hicretini beklerken Mevlana kapılarına, Eskişehir’in eski bi otel kapısında terk edilmiş Sol yanağı gamzeli,kirli,pasaklı bir kız çocuğunun Bıraktığı yerde duruyordu bendeki sevda... Belli ki o gün ; Çelimsiz ama sırma saçlı bir piçti peydahlamak istediği sancının adı... Başardı !
Büyüyor günden güne...
Bir zamanlar,dudaklarından ona adanmış dualara sahici bir Amin çıkmasını ne çok isterdim... Bir gün "Tut ellerimden" demesini bekleyecek kadar umutsuzluğa düşmeyi hiç beklememiştim aslında... ve herşey onu taklit ederken bende... bu yarım bırakışı bu yavan bırakışları neyi teselli ediyordu onda... anlayamadım... Kahroldum sonunda...
~ ~ ~
Eğer "Git" deseydi... çekip gidecektim aslında... Hiç gürültü yapmadan... usulca...
~ ~ ~
Ben ki bu aşkta; ne okşandığında çıkacak emrine amade bir lambanın cini... Nede ellerinde hırpalayacağı,tutuklu bir serseriydim... Belki bin yıldır bir şişeye de hapsedilmemiştim hiç ama... bu fiili geçmiş dünyamda... İlk o tattırdı, yalandan da olsa saadetini... Keşke bilmeseydi bendeki yerini Keşke bırakmasaydım yıkık kentimin bütün taşlarını onun avuçlarına... Keşke sonumun o olacağını bile bile çektirmeseydi bunca çileyi... dokunmazdı bu denli içten içe ızdırapla büyüyen öksüz yara..
Bir kez olsun "Git" deseydi ,umut vermeden Çekip gidecektim hiç ses etmeden...
Belki avuç içlerimden kayıp giden o mis kokulu teniyle birlikte... Belki günahına ortak ama masumiyetine kefil olacaktım... Belki Asiliği benimle Biraz eksik,biraz da düzensizce... yani ben kalacaktım ardında sadece... Ama rüyalar tertemiz kalacaktı böylece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hala Kundaklık bu Acım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hala Kundaklık bu Acım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz yaşıyoruz maalesef vefasız sevgilerin hüznü hüsranı ile Neler geçiyor şu yüreğimizin kıyısından kimsenin el sürmediğini topraklarımız da nice aşklar kurtuluyor, farkına bile varmadan kökünden koparıp atıyorlar. Canımızın yandığını bildikleri halde yüreklerinin enkazına gömüp birde utanmadan sahte gözyaşlarını örtüyorlar ve bizim acılarımızı kefenlere kundaklayip hâlâ ilk günkü gibi taze bırakıyorlar
Bir gün gelecek rüyalarımız da temize çıkacak şiirlerimizde ve el değmemiş bir cümleler sende bende söyleğeceğiz elbet birilerine yeter ki doğru insan bu çığlıklıkları duysun usul usul ve yüz çevirsin her yazılana dile yakışan bir dua inancıyla ve avuçlarında hep aminler olsun müberek müberek yüreğine sağlık remzim kalemin de yüreğin gibi sana yakışsın her zaman ve gönül pınarından içelim sana uğradıkça kana kana cümle cümle
Bogzam dilimi sonra kuslara atsam belki o vakit sus olur olum Gogun kikirdamalarini suyun ustune ortsem diner mi acilarimiz Suleymanin gozlerinde ben coktan oldum ya sen evlat bu kestigin gozlerinin mevlanasinda kac ezber bozup yutkunacaksin.
Hangi vakit merhamet edeceksin ruhunun kizilca kiyametine. Demem o ki ben suleymanda oldum sense asi cigliginda.
Kendine don ve sev olur mu ? Gerisi herkese bana sana olum...
Çok teşekkür ederim Sevgili Dost kalem... Çok mutlu oldum bu güzel sözlerinizle,mesajınıza cevap yazamamışım... Bunu yeni fark ettim,kusuruma bakmayın ayrıca.
günün şiirini kutluyorum fakat bana mektup tarzı bir yazı gibi geldi şairden ve seçkiden özür dileyerek açık fikirli bir insan olarak gördüğümü yazmam gerekiyor yazı içerik olarak güzel fakat işlenişi şiir e benzemiyor ben de bu işte yeniyim yazdıklarımı hiç beğenmiyorum karalamalarım derim hep olumlu eleştiriler ve yön veren eleştirileri seviyorum en güzeli bulmak açısından emeğe saygı kutlarım mektup tarzı yazınızı
Öncelikle uzunca yorumunuz için teşekkür ediyorum.. Şiir olarak görmediğinizi beyan etmişsiniz. Mektuplar da bir bakıma şiir değil midir zaten ? Yani mektuplarda da bir aşk,bir benzetme bir gizem..bir efsun bulunmaz mı..Yada en basiti...boş kağıdın kokusu bile bir çok şey anlatmaz mı ?
Tabi bu benim mektup konusundaki düşüncem.. Gelelim şiirin açıklık kısmına... Ben şiirde anlaşılır bir dilden yola çıkarak,benzetmelerimde de farklı bir yol izleyerek düz kanaat gider ve sadece yaşadıklarımla ilgili olarak,ithaf şiirler yazarım. Yani şiirlerdeki gizem boğulması bana göre ve sayfama göre bir durum söz konusu değil malesef...
Tekrardan teşekkürler bu hoş ziyaretiniz ve açık sözlü olduğunuz için...
Bir kez olsun "Git" deseydi ,umut vermeden Çekip gidecektim hiç ses etmeden...
Belki avuç içlerimden kayıp giden o mis kokulu teniyle birlikte... Belki günahına ortak ama masumiyetine kefil olacaktım... Belki Asiliği benimle Biraz eksik,biraz da düzensizce... yani ben kalacaktım ardında sadece... Ama rüyalar tertemiz kalacaktı böylece.
Şimdi ne rüyalar... Ne de O
Remzi KURNAZ
Şiir fon ve yorum mükemmeldi severek okudum Usta kalemi engin yüreği ayakta alkışlıyorum Kalemin susmasın usta _____________________________Selamlar
Neler geçiyor şu yüreğimizin kıyısından kimsenin el sürmediğini topraklarımız da nice aşklar kurtuluyor, farkına bile varmadan kökünden koparıp atıyorlar.
Canımızın yandığını bildikleri halde yüreklerinin enkazına gömüp birde utanmadan sahte gözyaşlarını örtüyorlar ve bizim acılarımızı kefenlere kundaklayip hâlâ ilk günkü gibi taze bırakıyorlar
Yüreğinize sağlık kaleminiz susmasın ^_^