(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİF-E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİF-E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne söylesem yetmez, neler yazsam az Gülsün sana daim hayatta uraz Her önüne gelen kişi tartamaz Ağırdır bildiğim ismin darası.
Allah baht'ını güzel ömrünü uzun eylesin ismi ile yaşasın inş tebrik ediyorum dua nasihat niteliğinde ki mükemmel dizelerinizi yazan yetkin kaleminizi başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.
insani değerlerin istendiği duygular harman olmuş şiirde adı gibi kadir kıymet bulsun inşallah dost kutlarım duyarlı yürek sesini kal esenlik içinde...
Elife, elf selam olsun... Gerçekten ağırdır isminin darası; misal, ölüm anında nefesi ALLAH demeye yetmeyenler işaret parmagını kaldırarak ALLAH ismini söylemiş olurlar... Hz Nuh, tufanında; inanmayan oğlu suların fazla yükseldiğini görünce işaret parmağını kaldırdı ama artık çok geç kalmıştı... Yani "şehadet" işaret parmağıyla "elif" işareti yapmak bile ALLAH taalanın varlığına tanıklık ediyorum demektir...
Bahtı güzel olsun, ismi ile yaşasın Elif...Selamlar, saygılar üstadım...
Elif için, yürekten his edilerek yazılan çok güzel bir güzeleme olmuş. Biz de, Elif yavrumuzun bahtı güzel yolu açık olsunn, her şey gönlüne göre olsun diyoruz ve sizinde kaleminize yüreğinize sağlık. Tebrikler.
Seyirlik Alemde bekleyip görecegiz nice Elif ve Elif'lere söz sırası geldiğini inşallah. Bahtı açık, ömr, uzun, iki cihanı güzel olması dileğiyle. Selam saygılar.
Ne söylesem yetmez, neler yazsam az
Gülsün sana daim hayatta uraz
Her önüne gelen kişi tartamaz
Ağırdır bildiğim ismin darası.
Allah baht'ını güzel ömrünü uzun eylesin ismi ile yaşasın inş tebrik ediyorum dua nasihat niteliğinde ki mükemmel dizelerinizi yazan yetkin kaleminizi başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.