Ne kızarmaz bir surat, ne afili bir cihet Huzr arayan insanın küsü incitir beni. Deseler; huzur için başka yönler tercih et Yollarımda kurulan pusu incitir beni.
Medeniyet uğruna günde bozulmuş maya Manzarayı gördükçe imrenirim âmâya Beynindeki yırtıklar muhtaç iken yamaya Aklı kıt hokkabazın süsü incitir beni.
İradeler yönlenmiş, yalan dolan duyuyla Huylar da palazlanmış, kör şeytanın huyuyla Hâkikat ırmağının lezzetli, pâk suyuyla Islanmayan yüreğin pası incitir beni.
Üzüntüm şu gençliğe, halt yedikleri için Eğlencelik birliğe aşk dedikleri için Şaşaalı hayatı özledikleri için Yerde sürünen aşkın yası incitir beni.
Azar işitiyorum bir yanlışı uyarsam Hoşnut olmuyor kimse mazlumları kayırsam Herhangi bir köşede aç birini duyarsam Tereğindeki bomboş tası incitir beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat iflas etmiş üstadım; bir kaç yürekte mevcut olan değerler, bu dünyada para etmiyor artık...
Etrafında gördüğü onca lüzumsuz hallerin içinde yalnız kalmış kalem... Ve sizin ruhunuzun bu tür insanlarla ülfeti olmaz. Onun için, bu yalnızlık ağrısıyla uzaklaşmak istemek ya da köre imrenmek... Birazda "kimsesizliğin hüznü" var bu şiirde...
Insan olmanin erdemidir incinmek yakismayan hal , tavir ve davayi gorunce, ki; aslinda hepsi bir sinav diye bakiyorum ben de buna.. Insallah az zarar, cok karla cikariz duzluge insallah. Cok siir, cok mana, guzel anlatim.. Tesekkurlerimla, selam saygilar..
Üzüntüm şu gençliğe, halt yedikleri için Eğlencelik birliğe aşk dedikleri için Şaşaalı hayatı özledikleri için Yerde sürünen aşkın yası incitir beni.
Azar işitiyorum bir yanlışı uyarsam Hoşnut olmuyor kimse mazlumları kayırsam Herhangi bir köşede aç birini duyarsam Tereğindeki bomboş tası incitir beni.
kimi incitmiyor ki dost dünyanın dingili kırılmış hiç bir güzellik kalmadı harika duygularla akmış usta kalem güzel yüreği ile kutlar sevgiler sunarım...