yorumdan çıkan bir satır...teşekkürler...glenay.....
YOR/UM…
“Şarkı söylemeye başlamalı yeniden” Sırtımızda bahar kokulu sevinçler Gözlerimiz göğün göğsünde uçan en güzel renk Tenhalığa alışmış yalnızlıkları yıkayıp nehirlerde Kıvrımlı kaldırımların kenarına tüm sızıları asıp Çıkmalı her insan yokuşlardan yukarı, biraz yıldızların soluğunu duymaya
Hüzne dair tüm camları kırıp derinden dalmalı karanlığa Yalınayak yağmurları ezmeli ettiğin dans Acının konçertosunu bastırıp aya yönelmeli dudak uçların İçinde nisandan…nisyandan ne varsa salıp tüm mülteci sözcüklerini bulutlara Sarılmalısın hayat ağacının köklerinin dibinde durmalı eylemci ruhun Suskunluklar boğmasın diye koca kalabalıkta
Tesiri yüksek bir mısra patlatmalısın En eylemci haksızlığa direnircesine Biraz militan kokan tüm kelimelere aldırmadan Cebindeki son kuruşunu bir sokak şarkısına ısmarlayıp Dudakların özlemleri kanatmadan raks etmeli evrenle ruhun Bu yüzden az derinden “Şarkı söylemeye başlamalı yeniden”
Uykularına Molotoflu kokteyller düşmeden Sen hiç düşünmeden düş yaşam telaşındaki nefesinin peşine Kırık pencerenden varsın girsin serçelerin sabah sesi Bardağın sol anahtarın; doldur doldurabildiğince musluktan tüm notaları Bir yudum begonya için Bir yudum yaşamak adında damarında akan akarsuya Salıp zamanı mevsimlerden ve iklimlerin kederine umursamadan “Şarkı söylemeye başlamalı yeniden”
İlkin ilk bayramlık giysin gibi olmalı tebessümün Aynada en kadim dostun yıkarken yüzünü eşlik etmeli içindekilere Karışırken tüm nefesin atmosfere Ve Gülümseyişin doldururken bir şafak vakti tüm caddeleri “Şarkı söylemeye başlamalı yeniden”
Daha yeni dünyaya gelmiş gibi koşmalısın gündüzün koynuna Koynunda sakladığın tüm beyaz güvercinleri salıp maviye Gözlerinden öpmelisin çocukların henüz zil çalmadan Açılmadan okullara tebeşirli ir yerde zıplayıp Sonbaharın üstünden bir taş sektirip İnce bir ipin yaşamak kadar zevk verdiğinin neşesiyle “Şarkı söylemeye başlamalı yeniden”
Barışıp tüm takvimlerin sayfalarından direnirken Dilinden çıkan şarkılar yapışıp kalmalı yeryüzünde senle Ki bu yüzden….“Şarkı söylemeye başlamalı yeniden”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOR/UM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOR/UM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün öyle üzgündüm ki, artık eskisi gibi şarkı söylemediğim aklıma geldi. Bir şarkının melodisini mırıldanmaya başladım. O an rahatladığımı hissettim. İçimdeki ağlamak hissi kayboldu. Derin nefes almayı bıraktım.
Çok güzel bir şiir olmuş. Bir cümle veya kelime bir şiirin anahtarı olabilir. Öyle yazarım şiiri.
Güzel sözler her zaman değerlidir... Hüznünüzü silip sevincinize sebep olmuşsa ne mutlu bana... Madem üzüntünüzü giderdi madem sizi bu kadar sevindirdi o zaman bu şiir sie benden hediye olsun...(siz her vakit sevinin ve dilinizde her daim bir şarkı olsun...)