Bir sabah uyandığında hala uyku akıyorsa gözlerinden Hayalinle gece boyu sevişmelerimdendir… Hiç sebebi yokken, durduk yerde, ağlamak gelirse içinden Benimle bir daha, bir araya gelemeyeceğindendir… Hiç unutmamanı dilediğim şey, seni, uğrunda ölecek kadar sevdiğimdir… seni sevdiğim kadar yaşayabilseydim, seni, yaşadığım sürece severdim… yaşayamadım, ve elveda diyemedim…
Solgun, titrek bir yıldız olacağım pencerende, Her gece yarısı, aynı yerde, Bana bakmak için perdelerini açmanı bekleyeceğim. Açıp da bakarsan, göreceksin bak, Gecemiz ışıltılar bezenecek, yıldızlar ve yakamoz pırıl pırıl gözlerinde…
Seni yazdığım her şiire anlattım, Her şiirimi dert ortağım yaptım. Okursan biraz zaman ayırıp, şair olacağım. Şairlerin aşkı dertli olur… Senin yüzünden dert sahibi oldum. Sevemedim ya seni sevişmelerimizle, kendimi de sevemedim.
Sevemedim, çünkü sen herkesin hak edemeyeceği kadar özeldin. Çünkü sen, en güzel sevişmelerin sunulacağı, Tapılacak kadındın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAPILACAK KADIN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAPILACAK KADIN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeden korkmuyorum, yanlış kullanılmasından yana bir itirazım vardı.
Dinimizi ve dini litaratürü TDK sözlükten öğrenmeye kalkışan bir nesil olmuşuz maalesef.
İmam-ı Rabbani hazretlerinin bu konudaki görüşü;
"İster elimizle yapmış olalım, ister aklımız ve hayalimizle meydana getirelim, yaptığımız şeylerin hepsi, yaratıktır, yani Allahü teâlânın mahluklarıdır. Hiçbirinin tapınmak için değerleri yoktur. Tapılmaya hakkı olan, yalnız Allahü teâlâdır."
Tapmanın anlamı tektir. Tapmak, Tek Yaratıcı olan Yüce Allah'a tüm kalbiyle iman edip, ibadet etmek demektir. İnançta iman, eylemde ibadet. Bu bizim kulluk görevimizdir. Ondan gayrısına - ay, güneş, toprak, ateş, su gibi Allah'ın fiillerine ve insan, hayvan, cin, melek gibi kullarına - tapmak şirk ve küfür olur.
Allah'tan başkasına tapmanın hiçbir masumiyeti yoktur. Bakınız Kutsal Kitabımız Kur'an-ı Kerim'de ne buyuruluyor.
"Allah'tan başkasına tapmayın! Ben, size (gelecek) elem verici bir günün azabından korkuyorum." HÛDsuresi -26. Ayet
Yanlışta bile bile ısrar insanı felakete götürür. Kısaca bütün söyleyeceklerim bundan ibarettir. Hoşçakalın.
ESTAĞFURULLAH....ARZ EDEYİM EFENDİM."TAPINMAK","TAPMAK" SÖZCÜĞÜ ĞÜ ZATIALİNİZİN DÜŞÜNDÜĞÜ KADAR KORKULACAK BİR SÖZCÜK DEĞİLDİR. SİZİN SÖYLEDİĞ VİNİZ ANLAMDA DA GÜNAH İFADE EDEBİLMESİ İÇİN EYLEM ŞARTI VARDIR, YANİ BİZATİHİ İBADET İÇERMESİ GEREKİR.ÖRNEĞİN BİR PUTUN KARŞISINDA SECDE ETMEK GİBİ... YOKSA SÖZ KONUSU SÖZCÜK SIRADAN, ÇOK MASUM BİR SÖZCÜK OLUP KULLANILDIĞI ANLAM ÜÇTÜR: 1. -e İlah olarak tanınan varlığa karşı inancını ve bağlılığını belirli kurallar çerçevesinde göstermek 2. Tutku ile sevmek, bağlanmak "Bütün Bucaklıların bana taptıklarını anlıyorsun." - Ö. Seyfettin 3. Birine çok değer vermek ŞİİRİMİZDE BU ÜÇÜNCÜ ANLAMIYLA KULLANILM...SAYGILARIMLA
Türkan Hanım'ın dini görüşü ne bilemiyorum ama ticari bir gaye ile bu isimli bir filme razı olmuştur diye kabul edelim. O filmin yayınlandığı sıralarda da çok rahatsızlık duymuştum isminden dolayı. Allah'a şirk koşmak birinci büyük günahtır. Siz onaylamadığınız söyleseniz de şiirinizden bu anlaşılmıyor. En azından ben öyle anlayamadım. Affedin Hocam, sizi üzdüysem. Maksadım katiyyen bu değildi. Saygılarımla.
Aynen sizin gibi düşünüyorum ve Tanrılar icat edip Allah (cc) yi unutan, unutturanlarla, insanları suiistimal edenlerle, Allah ile aldatanlarla azcık dalga geçiyorum. Hiçbir zaman unutmayınız ki, tanrı ve tanrilar diye bir şey yoktuer bizim dinimizde, Allah vardır her mübarek isnmiyle.SAYGILAR