Affetmiyorsan Tanrım, gece yatağımdaki fahişeyi ihtiraslı öptüğüm için. Sonrasını bir Budist tapınağında yeni Tanrı’ma tapınarak. Everest’te geçiririm, Belki de Tanrı Manitu’nun büyücüsü olarak bir totemin içinde, sende kayıtlı tüm günahlardan kurtulurum.
Kadınlar günahkâr oldu, günahkar erkekler için Ahlaksız eğilimler sadakatsiz birlikteliklere ihanet için Namus cinayetlerinden feyiz almadılar, inkişaf olmadı namussuzlukta; Tüm erkekler jenosit, tüm kadınlar recim edilsin… Bu kadar gaddar isen bütün kulların kaçıp kurtulsun… Bir çok Tanrı var sevişmeleri özgür…
Bataklıkta bir gül açmış tohumlarımdan; Şimdi durursam, bir daha gidemem. Dikenlerini sıyır at da gidelim ya da giderim sevdanı çekerek… Piyano çalabilen erkeklerin soyu kurutuldu, Beni reddedersen aslını inkar edersin gülüm! Seni ben varettim, yok olmana sebep olabilmek için…
İç savaşlarımdan çok yara aldım, Bedenim çok sarsıldı göz yaşı dökmekten… Everest şimdi çok soğuktur, üşürüm. Affet be Tanrı’m, ne olur affet! Affet de gitmeyeyim bir yere, kalayım. Öpmem bir daha o fahişeyi… Söz… Ruhumu satın alacağım şeytanın köleliğinden, Sana kul köle edeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onu biz insanlık var ettik, yok edebilmek için. .. insanlar da onu kullanarak birbirine zulüm etmekte, katliamlar yapmakta... dünyada insanların bisürü tanrısı var, içlerinde en gaddarı bİZİMKİ Mİ Kİ... VALLA BİLLA ATEİST DEĞİLIM. ALLAH'A VE ONUN ENGİN HOŞGÖRÜSÜNE İNANCIM SONSUZDUR. Benim derdim tanrılarla (!):)
Allah'a dua edelim ki töbe edecek fırsatımız olsun..
Kutlarım..