.../ Hazanımı, bahara çevirenim Ağlak hallerimin gülen yanı Senin, bana şah damarım kadar yakın olmanı sevdim...
İçimdeki gurbette sana kavuşmuşluğumun mutluluğunda Sustun.! Gözlerini gözlerime çivileyip Oysa; Gözlerine, ellerine ve yüreğinin dokunuşuna hasrettim.! Yüzümün gülen yanı, her şeye inat gülümseyen yanım Şimdi yoksun.!
Ne zaman bir ayrılıktan geçsem İçim sana takılır...
Deliliğim ve asiliğim tutar Bu yüzden Bir gemiyi daha ateşe verdim içimdeki kıyılarda Bir şehir daha yıkıldı sana sebep. Dumanı sindi ciğerlerime içim ezildi Öksürüyorum artık içim dökülene dek.!
Hastayım.! Bir yanım cehennemi taşır Diğer yanım mahşer Yoksun işte.! Varsın olsun bee hasretim Son nefesimde bile dilime duamsın...
Sorma.? Ne den Niçin diye Bana şah damarım kadar yakın olmanı sevdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şah Damarım Kadar Yakın Olmanı Sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şah Damarım Kadar Yakın Olmanı Sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hastayım.!
Bir yanım cehennemi taşır
Diğer yanım mahşer
Yoksun işte.!
Varsın olsun bee hasretim
Son nefesimde bile dilime duamsın...
Sorma.?
Ne den
Niçin diye
Bana şah damarım kadar yakın olmanı sevdim...
.
Agzına, yüreğine sağlık hemşehrim.
Harika bir şiir.
Selamlar…